Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت‌ پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به جایگاه شهدا گفت: دولت ایران با وجود شهدا به هیچ قدرت، ابزار و تجهیزات دیگری نیاز ندارد چرا که شهدا عزتمند و افتخارآفرین هستند ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، سردار رضا مازندرانی در مراسم رونمایی از تندیس شهید حججی در بهشت زهرا(س) با اشاره به اینکه شهدا زنده هستند و نزد ما روزی می‌خورند اظهار داشت: خداوند شهدا را در جایگاه بالایی قرار داده است اگر فکر می‌کنید شهدا رفته‌اند اشتباه می‌کنید آنها در کنار شما هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                 

وی بیان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری شهدا مظهر قدرت ملت ایران هستند یعنی اینکه دولت ایران با وجود شهدا به هیچ قدرت، ابزار و تجهیزات دیگری نیاز ندارد چرا که شهدا عزتمند و افتخارآفرین هستند.

اصفهان| شهید حججی ما را به امام حسین(ع) نزدیک تر کردقزوین| شهید حججی مظلومیت شهدای مدافع حرم را به‌تصویر کشیدتولید فیلم زندگی «شهید طاها اقدامی» و «شهید حججی» دستاورد جشنواره فیلم مقاومت در اصفهان

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت‌ پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به رشادت بی‌نظیر شهدا افزود: به واسطه شهدا قدرتی داریم که مانند آن در هیچ جای دنیا وجود ندارد در کجای دنیا چنین انسان‌هایی وجود دارد از شهید حججی تا بقیه شهدای انقلاب اسلامی همگی جلوه بارز ایثار و رشادت هستند.

مازندارنی عنوان کرد: زندگی شهدا مصداق معجزه الهی است همچنانکه مزار شهید سید احمد کلارک همواره بوی عطر می‌دهد که مادر شهید در این زمینه می‌گوید نماز شب شهید هیچ‌گاه قطع نشد.

وی با بیان اینکه قصه زندگی و شهادت شهدا نوعی معجزه الهی است گفت: باید شهدا را بشناسیم، راهشان را دنبال کنیم و به کل دنیا معرفی کنیم چرا که امروز بسیج دنیای اسلام به دنبال الگوگیری از شهدا است.

معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه افسری و تربیت‌ پاسداری امام حسین(ع) با اشاره به اینکه شهید حججی الگوی ظلم‌ستیزی است تأکید کرد: به واسطه شهدا در یکی از نقاط امن دنیا زندگی می‌کنیم و ملت ایران به یمن شهدا عزیزترین و با عزت‌ترین ملت دنیا هستند از این رو باید راه و مسیر شهدا را دنبال کرده و فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج کنیم.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۵۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع)، از آمادگی دفاعی و بخش های مختلف این منطقه بازدید و توان رزمی این منطقه را مورد ارزيابی قرار داد.

 

امیر سرتیپ علیرضا الهامی ضمن در جمع فرماندهان این منطقه به پیشرفت های چشمگیر ارتش در منطقه اشاره کرد و گفت: با وجود تحریم‌ های ظالمانه و کمبود‌ های فراوانی که در این سال‌ ها وجود داشته است، ارتش موفق شده در کنار سایر نیرو‌های مسلح به خودکفایی در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز خود برسد.

 

 وی افزود: ارتش جمهوری اسلامی که در اوج آمادگی به سر می برد، ارتشی منظم، منضبط، محکم و مجهز به تجهیزات نوین است.

 

امیر سرتیپ الهامی با بیان اینکه ارتش در همه حوداث، همواره در کنار مردم و خدمتگزار آن‌ ها بوده است، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران آنجا که لازم بوده قاطع در مقابل دشمنان این مرز و بوم در میدان رزم ایستاده و ولایتمداری خود را ثابت کرده است.

 

 وی با بیان اینکه امروز می‌ توانیم در سایه وحدت، همدلی و در سایه ولی امر مسلمین با هوشیاری از مشکلات عبور کنیم، خاطر نشان کرد: ما سربازان ولایت هستیم و تا پای جان از این انقلاب و دستاور‌د های آن به عنوان یک بازوی محکم در کنار سایر نیرو‌های مسلح دفاع خواهیم کرد.

دیگر خبرها

  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌ تر کرد
  • وعده صادق رژیم اسرائیل را شکننده‌تر کرد
  • وعده صادق موجب افتخار جهان اسلام شد
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • خودکفایی ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات مورد نیاز
  • ایران قوی مدیون خون شهدا
  • اعتراض دانشجویان دنیا از مقاوت ملت ایران برخواسته است
  • «وعده صادق» ایران را به عنوان یک قدرت جهانی معرفی کرد
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • اندیشمندان دنیا به تغییر ساختار قدرت در جهان اتفاق‌نظر دارند