Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان مسابقه بلافاصله شام خود را صرف کردند و راهی فرودگاه تبریز شدند تا با پرواز ۱۹ و ۳۰ دقیقه راهی تهران شوند، اما پس از ورود به فرودگاه متوجه شدند پروازشان با تاخیر روبروست.

به اعضای تیم پرسپولیس اعلام شده که پرواز این تیم با ۷۰ دقیقه تاخیر و در ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه از فرودگاه شهید مدنی به سمت فرودگاه مهرآباد انجام خواهد شد و این مسئله باعث شده تا بازیکنان پرسپولیس در فرودگاه منتظر بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون جودو، سی و‌ دومین دوره مسابقات جودو قهرمانی آسیا در حالی یکم تا چهارم اردیبهشت به میزبانی هنگ کنگ برگزار خواهد شد که تیم ملی جودو کشورمان با ترکیب ۱۱ جودوکا در بخش مردان و بانوان قرار بود بامداد امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین به این رقابت‌ها اعزام شود، اما با توجه به بارش شدید باران و وقوع سیلابی بی‌سابقه در امارات، تمام پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی دبی لغو شد و پرواز تیم ملی جودو کشورمان نیز لغو شد.   اما با توجه به زمان باقی مانده تا شروع مسابقات، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان با مسئولان اتحادیه جودو آسیا هماهنگی‌های لازم را برای حضور جودوکاهای کشورمان در مراسم وزن کشی مسابقات انجام داد و در نهایت بلیت اعزام تیم ملی جودو مردان و بانوان کشورمان صادر شد تا جودوکاهای کشورمان ساعت ۱۸ امروز ابتدا به فرودگاه دبی سفر کنند و پس از آن به مقصد هنگ کنگ اعزام خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی جودو ایران راهی هنگ کنگ می‌شود
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • سرمربی پرسپولیس نشست خبری را از دست داد
  • سیل در فرودگاه دبی؛ بازگشت تیم ملی کشتی فرنگی به تاخیر افتاد
  • خدمات تشریفات فرودگاه در پرواز تهران به استانبول
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به زمین نشست
  • پرواز تهران_ بم در کرمان به رمین نشست
  • چه تعداد زائر تهرانی عازم عربستان می‌شود؟
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!