Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@01:15:27 GMT

رئیس شورای شهر شریف آباد بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۶۱۵۴

یک عضو شورای اسلامی استان تهران موضوع بازداشت رئیس شورای اسلامی شهر «شریف آباد» شهرستان پاکدشت را تایید کرد.

به گزارش صدای ایران، موسی رضازاده رئیس کمیته نظارت و حقوقی شورای اسلامی استان تهران پنجشنبه شب در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت: موضوع بازداشت صحت دارد.
وی افزود: اما درباره علت بازداشت در حال پیگیری هستیم زیرا هنوز برای ما علت دقیق آن محرز نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضازاده گفت: احتمال دارد که حتی بازداشت به دلایل شخصی یا خانوادگی هم بوده باشد.
به گزارش ایرنا برخی رسانه ها امروز بیانیه ای را به نقل از سازمان اطلاعات سپاه استان تهران (سید الشهدا) منتشر کرده اند که در آن اعلام شده است:«اعضای یک باند ارتشا در شهرداری و شورای شهر شریف آباد پاکدشت بازداشت شده اند».
چنین بیانیه ای تا تنظیم خبر ایرنا روی سایت سپاه استان تهران (سید الشهدا) وجود نداشت و تماس تلفنی خبرنگاران ایرنا هم با مسئولان این نهاد برای کسب جزییات بیشتر در این زمینه نتیجه نداد.
همچنین خبرنگار ایرنا تلاش کرد از طریق مسئولان شهرستان پاکدشت در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کند که به طور ضمنی موضوع بازداشت رئیس شورای شهر شریف آباد را تایید اما در باره علت آن اظهار بی اطلاعی یا تردید کردند.
شهرستان پاکدشت در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: شریف آباد پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است

 مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در جریان دویست و سی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علی‌رغم تذکراتی که در دوره‌های گذشته نیز داده شده است شاهد ساخت ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای بوده‌ایم. به عنوان مثال می‌توان به ساختمان شیشه‌ای وزارت نیرو اشاره کرد که قطعا برای تأمین این انرژی در این ساختمان باید هزینه و انرژی زیادی صرف شود.

وی افزود: یکی دیگر از ساختمان‌ها و نمای شیشه‌ای به ساختمان بانک مرکزی مربوط می‌شود و علی‌رغم اینکه تذکر داده‌ایم ساختمان دیگری با این نما ساخته نشود، اما باز هم شاهد هستیم که ساختمان دیگری با نمای شیشه‌ای در حال ساخت است.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نما‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقانی نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

وی با اشاره به فعالیت کمیته نما در مناطق تهران تأکید کرد: این مجموعه تا حدی توانسته است این موارد را مهار و اصلاح کند و ان‌شاءالله امیدواریم ادامه پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • قطار روابط تهران - اسلام‌آباد روی ریل توسعه
  • عزم مقام‌های عالی تهران - اسلام‌آباد برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است
  • مصوبات شورای عشایری ملارد در کمترین زمان پیگیری شود
  • ببینید | استقبال رسمی شهباز شریف نخست وزیر پاکستان از رئیس جمهور در اسلام آباد
  • استقبال رسمی شهباز شریف از رئیسی در اسلام آباد
  • آیت الله رئیسی تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند