Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@09:49:16 GMT

باز شدن پرچم ژاپن و تشویق کاشیما

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۶۲۵۸

هواداران تیم فوتبال استقلال ضمن کنایه به پرسپولیسی‌ها پرچم کشور ژاپن را باز کرده و تیم فوتبال کاشیما انتلرز را تشویق کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هنگامی که طارق همام موفق شد گل دوم تیم فوتبال استقلال را به ثمر برساند به سمت تماشاگران رفت و شادی‌اش را در کنار آنها انجام داد. طارق موفق شد اولین گلش را برای استقلال به ثمر برساند ضمن آنکه وی بعد از گلزنی سجده شکر هم انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* هواداران تیم استقلال در جریان بازی هرگاه حنیف عمران‌زاده را تشویق کردند علیه سوشا مکانی شعار دادند. این دو طی روزهای گذشته در صفحات مجازی حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده و علیه یکدیگر موضع گرفتند.

* در دقیقه ۲۲ طرفداران تیم استقلال یاد و خاطره منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند.

* هنگامی که استقلال موفق شد گل دوم را به ثمر برساند وینفرد شفر از روی نیمکت بلند شد و کنار خط ایستاد. وی در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی روی نیمکت نشسته بود.

* در دقیقه ۳۸ مسابقه طرفداران تیم استقلال علیه پرسپولیسی‌ها موضع گرفته و شعار «یه افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌ها» را سر دادند. البته این شعارها پایان کار نبود زیرا هواداران آبی‌پوش پرچم کشور ژاپن را هم روبروی جایگاه باز کرده و بعد از این اتفاق تیم فوتبال کاشیما انتلرز را مورد تشویق قرار دادند.

* در اواخر نیمه اول طارق همام برخوردی با اکبر ایمانی هافبک نفت آبادان داشت که باعث آسیب‌دیدگی این بازیکن شد. بعد از این صحنه همام به سمت ایمانی رفت و از وی عذرخواهی کرد.

* در دقیقه ۴۵ مسابقه شفر به پرتاب اوت بازیکن نفت آبادان معترض شد که داور چهارم به وی تذکر داد.

*هواداران تیم استقلال در دقایق پایانی نیمه اول علیه شهاب گردان شعار دادند.گردان روی همام مرتکب خطای شدید و باعث آسیب دیدگی وی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • سوت‌های کرکننده علیه تن‌هاخ: برو دیگه لعنتی!‏
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • دانشجویان آمریکایی چگونه پرچم اعتراض علیه اسرائیل را جهانی کردند؟
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون؛ چرا در مورد حق پخش چیزی نمی‌گویید؟
  • پرچم فلسطین بر گردن اولین رئیس جمهور آمریکا! | عکس
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز