Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تنها چند ساعت از آغاز اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج می گذرد، کاربران توئیتر این رویداد را به اولین ترند توئیتر فارسی تبدیل کردند.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز 8 آذر ماه، اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 96 تیم از 32 استان کشور آغاز به کار کرد به این صورت که این تیم ها در سه موضوع تولید انیمیشن، بازی های موبایلی و نرم افزار به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا موضوعات این محورهای رقابت توسط سردار غیب پرور اعلام شد و بعد از آن این تیم ها به مدت 48 ساعت اقدام به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سردار غیب پرور رقابت را در سه محور انیمیشن، بازی و تولید نرم افزار اعلام کرده و گفت: در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تاکید می شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست، باید بدانیم که افول آمریکا قطعی است و از همین جهت موضوع انیمیشن "نقش جوانان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات آمریکا" موضوع این بخش اعلام می شود.

وی افزود: در بخش بازی هم باز به نقش جوانان تاکید داشته و موضوع تولید محتوا در این بخش "جوان و مقاومت" اعلام‌ می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بخش نرم افزار هم باید تولیدات اثربخش تولید شود که بر اساس شعار سال و تاکید رهبری بر موضوع حمایت از کالاهای ایرانی موضوع این بخش هم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شده است.

همزمان با برگزاری این مسابقات، هشتگ #خاکریزهای_برخط از سوی فعالان فضای مجازی در توئیتر به عنوان ترند اول توئیتر فارسی انتخاب شد. فعالان توئیتری با بررسی عملکرد تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها در کنار  شرکت کنندگان با انتشار محتواهای خود در زمینه ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی یک بار دیگر رکود زدند.

تنها چند ساعت از شروع این دوره از مسابقات نگذشته بود که از 32175 توییت تولید شده در این فضا، حدود 14 هزار توئیت با هشتگ #خاکریزهای_برخط تولید شد و این هشتگ را به صدر هشتگ های توئیتر فارسی قرار داد.

 

 

 

انتهای پیام/ط

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، برای اولین بار در تاریخ قلعه وینزر در انگلستان میزبان مراسم افطاری با حضور مردم از هر قشر و هر مذهب بود.
 
این رویداد با میزبانی مشترک سازمان Royal Collection Trust و پروژه چادر رمضان برگزار شد.
 
عمر صلاح، بنیانگذار پروژه چادر رمضان گفت: «این تجربه ای فراموش نشدنی بود که افطار با نمایش میراث، سنت و وحدت برگزار شد.»
 
این رویداد که توسط پروژه چادر رمضان برگزار شد، یکی از 25 مکان در سراسر کشور بود که این ابتکار را پذیرفت.
 
دوشان حمزه، عضو هیئت مشاوران پروژه چادر رمضان گفت: «قلعه ویندزور مملو از میراث غنی است و ما می‌خواهیم از میزبانان خود برای استقبال گرم و مهمان‌نوازی آنها تشکر کنیم.»
 

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین مرکز تخصصی فنی پنبه در گلستان
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • اولین پارک کارآفرینی با رویکرد مردم‌محوری در قم راه‌اندازی می‌شود
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • برگزاری اولین مراسم افطاری در قلعه وینزر در انگلیس
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • پرداخت ۳۱ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی به طرح‌های ملی جوانان در استان اردبیل
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • مأموریت عمده بسیج مشارکت مردم و وصل کردن آنها به دستگاه‌های دولتی است