Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@17:26:43 GMT

عالیشاه: هواداران ماشین سازی به من فحش دادند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۶۴۱۷

عالیشاه: هواداران ماشین سازی به من فحش دادند

امید عالیشاه هافبک پرسپولیس تهران عصر امروز پنج شنبه بعداز پیروزی پرسپولیس برابر ماشین سازی تبریز درجمع خبرنگاران گفت: بازی سخت و خوبی برگزار شد و خوشحالم که توانستیم سه امتیاز از تبریز سوغات ببریم.

وی با تاکید بر اینکه گل دوم پرسپولیس آفساید نبود، افزود: داور در آن صحنه اشتباه کرد و گل کاملا سالم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیروزی برای ما خیلی مهم بود و امیدوارم که روند موفقیت‌های پرسپولیس ادامه داشته باشد.

عالیشاه سپس با اشاره به اینکه هر زمانی می‌خواستم کرنر بزنم به من فحش ناموس می‌دادند، ابراز داشت: ما زمانی بازی را پیروز شدیم که تماشاگران ماشین سازی فحاشی را آغاز کردند.

هافبک پرسپولیس تهران سپس افزود: برای مردم آذربایجان احترام زیادی قائلم و افرادی که در ورزشگاه چنین فحش‌هایی را به کار می‌برند تماشاگرنما هستند.

وی در خصوص شوت کردن توپ به سمت هواداران تبریزی نیز گفت: سرعتم در آنجا زیاد بود و به توپ نرسیدم و برای همین شوت کردم.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امید عالیشاه باشگاه پرسپولیس باشگاه ماشین سازی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ملوان سهمیه می‌خواهیم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی تارتار  بعد از بازی با سرخ‌های پایتخت که منجر به شکست شد، این توضیحات را ارائه کرد:« ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. دیدید که پرسپولیس در دقایق پایانی در خانه‌اش مقابل ملوان دفاع می‌کرد. این یعنی ما تیم خوبی بودیم و نشان دادیم ارزش‌های فنی بالایی داریم. من به این بازیکنان افتخار می‌کنم که از نام پرسپولیس واهمه نداشتند و با همه وجود کار کردند. آن‌ها افتخار شهر انزلی هستند».

تارتاربا امیدواری ادامه داد:« این باخت من را به آینده ملوان امیدوارتر کرد. شاید بپرسید چرا؟ مشخص است. اگر بازی را نگاه کنید با من هم‌عقیده می‌شوید. ما بازی بسیاری خوبی مقابل یکی از مدعیان قهرمانی انجام دادیم و نشان دادیم تیم بسیار خوبی هستیم. ملوان روح بزرگ خودش را نشان داد و در شرایطی که هواداران بسیاری از انزلی به تهران آمده بودند تا ما را حمایت کنند، این باخت هیچ چیز از ارزش‌های ما کم نکرد و هواداران ما راضی بودند. امیدوارم در بازی‌های آینده بتوانیم جبران کنیم و نتیجه‌ای بدست آوریم که هواداران ما خوشحال شوند».

سرمربی ملوان درباره دورنمایی خود از آینده ملوان این جملات را به زبان آورد:« با یک مجموعه با انگیزه مواجه‌ایم که دوست دارد موفقیت‌های بزرگی را بدست آورد. اعتقاد دارم ملوان به دستاوردهای بزرگی خواهد رسید و رشد خواهد کرد. ما به دنبال کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هستیم و من فکر می‌کنم این تیم در اوج شایستگی برای رسیدن به این مهم قرار دارد. به امید خدا طوری نتیجه می‌گیریم که منجر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر هم نشد فدای سر بازیکنان و هوادارانی که در سرما و گرما همیشه پشتیبان ما هستند. امیدوارم در بازی‌های آینده از خجالت این هواداران درآییم و با بردی دیگر آن‌ها را خوشحال کنیم. ما در تهران هم مستحق باخت نبودیم و بازی دست کم باید مساوی می‌شد. گلی خوردیم که کارشناسان داوری اعلام کردند آفساید است. این یعنی ما عملکرد خوبی داشتیم. شاید اگر داور آن اشتباه را مرتکب نمی‌شد، داستان این بازی فرق می‌کرد».

تارتار درباره اتهاماتی که علیه او مطرح شده، پاسخ داد: « از شما خبرنگاران هم انتظار ندارم این سؤالات را بپرسید. بحث فضای مجازی جداست. شما به‌عنوان کسی که رسالت خبری دارید، اصلاً نباید این موارد را مطرح کنید. تیم‌های مدعی مثل استقلال در 6 سال گذشته مقابل پرسپولیس برنده نبودند، ولی ما برنده شدیم. با نفت مسجدسلیمان دو بار قهرمانی را در چند سال گذشته از پرسپولیس گرفتیم. شما حداقل این سؤالات را نپرسید. واقعاً ناراحت‌کننده است».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگا دو
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • ملاقات عالیشاه و سیدجلال در تالار مشاهیر
  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عبدالکریم در آبادان تشویق نمی شود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • بنگستون: هواداران پرسپولیس در جهان خاص هستند
  • با ملوان سهمیه می‌خواهیم
  • پرواز عقاب و دود در بازی با استقلال (عکس)