Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@12:26:15 GMT

آغاز دوره آموزشی خبرنگاری در نایین

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۶۴۲۷

آغاز دوره آموزشی خبرنگاری در نایین

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن حسن زاده معاون باشگاه خبرنگاران جوان صداوسیمای مرکز اصفهان در اولین دوره آموزش خبرنگاری در نایین گفت: از اهداف باشگاه خبرنگاران جوان، توجه ویژه و خاص به شهرستان‌ها است و برگزاری دوره‌های آموزش خبرنگاری به دنبال آن انتخاب پتانسیل‌های شهرستان از دیگر اهداف این مجموعه است که نایین با توجه به ظرفیت و پتانسیل خوب در استان به عنوان اولین اولین شهرستان برای دوره‌های آموزش خبرنگاری معرفی گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی شهرستان نایین را قطب صنعتی، گردشگری و فرهنگی عنوان و بیان نمود: نایین با قدمت تاریخی چند هزار ساله از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است که به خوبی می‌توان نسبت به شناسایی و معرفی آن قدم برداشت.

معاون باشگاه خبرنگاران جوان اظهار نمود: فراخوان ثبت‌نام از متقاضیان طی دو هفته گذشته در این شهرستان انجام گرفت که ۱۵ هنرجو به مدت ۶ جلسه در روز‌های پنج شنبه حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: در پایان دوره پس از برگزاری آزمون، پذیرفته‌شدگانی که در خبرنگاری، توانمندی‌های بالقوه داشته باشند، به عضویت این باشگاه جهت فعالیت معرفی خواهند شد.

حسن زاده ضمن دعوت مجدد از علاقه‌مندان به حرفه خبرنگاری گفت: هنرجویان با بهره مندی از منصور گلناری پیشکسوت و از اساتید خبرنگاری آموزش‌های لازم این حرفه را فرا می‌گیرند که امیدواریم با برگزاری این دوره شاهد اتفاق خوب و مثبت در مسیر شناسایی و معرفی ظرفیت‌های بیشتر این شهرستان باشیم.

دوره‌های آموزش خبرنگاری برای اولین بار در شهرستان نایین توسط باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان در سالن اجتماعات جمعیت هلال احمر این شهرستان در حال برگزاری است.

 

انتهای پیام/ی

 

برگزرای کلاس های خبرنگاری در نایین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: هر ساله بیش از ۳۰۰۰ جعبه کرم ابریشم در بین نوغانداران شهرستان توزیع می‌شود که با رعایت مسائل بهداشتی از جمله ضدعفونی جایگاه پرورش کرم ابریشم عملکرد پرورش بهتر شده است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: پیشگیری در صنعت کرم ابریشم از مهم‌ترین راه‌های مبارزه با بیماری‌ها است.
وی گفت: در همین راستا کلاس‌های آموزشی در چندین روستا با استفاده از کارشناسان مجرب برگزار شد.

سیدین، افزود: این کلاس‌ها در بخش بایگ شهرستان، با همکاری جهاد کشاورزی، دهیاران و پرورش دهندگان در روستا‌ها انجام شد.

دیگر خبرها

  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • اختتامیه دوره آموزشی متنا در علی آباد کتول برگزار می شود
  • حمایت از باغداران با برگزاری دوره آموزشی مدیریت آفات پسته
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند