Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس از شرایط داوری گلایه دارد.

طرفداری- پندار خمارلو، پس از پایان دیدار ماشین سازی و پرسپولیس، درباره اینکه گفته می‌شود امید عالیشاه باعث تحریک تماشاگران شده، گفت:

باید این را بگویم که توهین به امید عالیشاه قبل از آغاز بازی شروع شده بود. قبل از اینکه بازیکنان پرسپولیس حتی برای گرم کردن به زمین بیایند به صورت یکپارچه به تیم پرسپولیس و عالیشاه فحاشی می‌کردند و ما انتظار نداشتیم قبل از بازی به او فحاشی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به اینکه تماشاگران تبریزی تیم کاشیما آنتلرز ژاپن را تشویق می‌کردند، خاطرنشان کرد:‌

این مسئله برای ما جای خوشحالی دارد. با این کارها مشخص می‌شود که دیگر پرسپولیس نه در ایران، بلکه حتی در غرب آسیا هم رقیبی ندارد و هواداران سایر تیم‌ها برای شعار دادن علیه ما متوسل به یک تیم ژاپنی می‌شوند. پیش از این تیم‌های رقیب ما بازیکنان و تیم خودشان را تشویق می‌کردند، اما حالا متوجه شدند دیگر رقیب ما نیستند و مجبورند کاشیمای ژاپن را تشویق کنند و این مسئله برای ما جای خوشحالی دارد.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌های رضا مهاجری سرمربی ماشین‌‌سازی که گفته بود فیلم تحریک تماشاگران توسط عالیشاه اگر وجود داشته باشد از این بازیکن شکایت خواهند کرد، گفت:‌

اگر آنها فیلم ندارند ما فیلم داریم. از قبل از ورود پرسپولیس به زمین هواداران بدترین فحاشی‌ها را انجام دادند و بعد هم به عالیشاه فحش دادند و این بازیکن در واکنش به آن فحاشی‌ها آن ضربه را به توپ زد.

به نقل از فارس، خمارلو درباره اینکه عنوان شده گل دوم تیم پرسپولیس آفساید نبوده اظهار داشت:

ما دیگر به این مسائل عادت کرده‌ایم که یا گل ما را نمی‌گیرند و یا اینکه اینگونه برای ما داوری می‌کنند. امیدوارم آن برنامه تلویزیونی که در برنامه قبل با آن موشکافی درباره یک گل برنامه ساخت، این بار هم با پرسپکتیو این مسئله را نشان دهد که گل ما درست بوده است. متاسفانه شرایط داوری‌ها به گونه‌ای شده که وقتی جلو هستیم داور گل ما را نمی‌گیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛  مسابقه تیم‌های شمس‌آذر و تراکتور در هفته بیست و یکم برگزار شد و تماشاگران شمس آذر قزوین تخلفاتی از جمله استفاده از لیزر، پرتاب نارنجک دستی و سنگ به زمین مسابقه انجام دادند. 

این تیم به پرداخت ۴۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

با توجه به قطعیت دادنامه صادره یک جلسه محرومیت تعلیقی تماشاگران باشگاه شمس آذر قزوین با موضوع دادنامه ۱۹۴۲ نیز به اجرا در خواهد آمد.

این دیدار با برتری ۲ بر صفر تیم فوتبال تراکتور به پایان رسید. در حال حاضر تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و شمس‌آذر با ۳۱ امتیاز در رتبه هشتم جدول لیگ برتر فوتبال قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • باشگاه شمس آذر قزوین جریمه شد
  • محرومیت تماشاگران شمس آذر قزوین مقابل پیکان
  • محکومیت مالی قطعی شمس آذر قزوین
  • محکومیت ۴۰ میلیون تومانی قطعی شمس آذر قزوین
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران