Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی گفت: ۲۰ هزار تکواندوکار سازمان یافته در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۷۶۸ تکواندوکار مرد و هفت هزار و ۲۳۲ تکواندو کار زن هستند. ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه، جعفر رنجبرپور در سومین سمینار روسای هیات های تکواندو شهرستان‌های آذربایجان شرقی اظهار داشت: این استان در رده بندی بیشترین تکواندوکار در جایگاه نهم و استان تهران با بیش از 113 هزار تکواندوکار در جایگاه نخست کشوری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا پایان سال 94، تعداد تکواندوکاران در استان 10 هزار نفر بود که در دوسال اخیر این تعداد به دو برابر افزایش یافته است.

رئیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: 229 مربی در استان دارای پروانه فعالیت در این رشته هستند که متاسفانه از این تعداد 117 نفر فعال هستند.

رنجبرپور یادآور شد: 117 باشگاه تکواندو در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد 54 باشگاه در سامانه فدراسیون ثبت نام کرده و دارای پروانه فعالیت هستند.

وی به هزینه‌های بالای اعزام تیم به مسابقات کشوری و بین المللی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 45 میلیون تومان برای اعزام تیم‌ها به مسابقات در رده‌های مختلف هزینه شده است.

رئیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی به درخواست هیات های شهرستان بابت صدور حکم کمربند به تکواندوکاران اشاره کرد وافزود: در درخواست حکم کمربندی شهرستان‌های تبریز، میانه و مرند به ترتیب با 2 هزار و327، 423 و 175 درخواست در جایگاه‌های اول تا سوم قرار دارند و اهر با 154 درخواست و مراغه با 119 درخواست به ترتیب در جایگاه‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

رنجبرپور برگزاری کلاس‌های دانش افزایی را ضروری عنوان کرد و گفت: در 2 سال گذشته 17 دوره آموزشی در راستای ارتقا سطح دانش فنی مربیان از نظر کمی و کیفی در استان برگزار شده است.

رئیس هیات تکواندو آذربایجان شرقی ورزش تکواندو را پرافتخارترین ورزش استان عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ ورزش تکواندو استان در مجموع 70 مدال بین المللی، آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران این رشته کسب شده است.

وی در پایان گفت: تنها مدال المپیک تاریخ ورزش استان نیز در رشته تکواندو توسط یوسف کرمی کسب شده و سیاست هیات تکواندو استان بیشتر بر روی جذب و معرفی استعدادهای جدید در این رشته است.

لیگ تکواندو بانوان| تداوم صدرنشینی لوازم خانگی کن در روز تساوی مدعیانپیام خانلرخانی: خوشحالم تکواندو ایران از آزمون جام‌جهانی سربلند بیرون آمد/ مهماندوست به تنهایی یک تیم استمرتضی کریمی: تکواندو ایران پتانسیلی بالاتر از نتایج فینال گرندپری دارد/ اتحاد حلقه گمشده استجام‌جهانی تکواندو| شهرداری ورامین با شکست روسیه قهرمان جهان شد/ خدابخشی به داد خانلرخانی رسیدجام‌جهانی تکواندو| ایران مقتدرانه فینالیست شد

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند

تین نیوز

 فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان آذربایجان شرقی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این استان را افتتاح خواهد کرد.

طی این سفر ۸۴۰۴ واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح و عملیات اجرائی ۱۰۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز آغاز خواهد شد.

 افتتاح پارک ۳/۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی، بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی است.

شایان ذکر است در این سفر پروژه های مرتبط در برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی با حضور معاونان وزیر به بهره برداری رسیده و یا آغاز عملیات اجرایی آن ها اعلام خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • استقبال ازنخستین بانوی المپیکی تاریخ ورزش آذربایجان‌غربی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • اهدای ۱۷۹ واحد خون در مهربان
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان