Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:39:58 GMT

دستگاههای متولی بر بازار نظارت جدی داشته باشند

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۶۶۰۷

دستگاههای متولی بر بازار نظارت جدی داشته باشند

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار جوانرود گفت: دستگاه های متولی به منظور رضایتمندی بیشتر مردم، بر بازار این شهرستان از نظر قیمت و کیفیت کالاها نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش ایرنا ، رستگار یوسفی روز پنجشنبه در کارگروه ستاد تنظیم بازار جوانرود افزود: این ستاد باید به صورت هفتگی گزارش بازار را به فرمانداری این شهرستان ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به راهبرد دشمنان که می خواهند از لحاظ اقتصادی بر مردم فشار بیاورند، اظهار داشت: باید شرایطی فراهم کنیم که بر مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر جامعه فشار کمتری وارد شود.
یوسفی با بیان اینکه نباید شاهد آشتفگی و تفاوت قیمت ها در بازار باشیم ، خاطرنشان کرد: دستگاهای نظارتی باید توجه ویژه ای یه این مسئله داشته باشند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت جوانرود نیز گفت: در هشت ماه سپری شده از سالجاری سه هزار و 250 مورد بازرسی از واحدهای صنفی این شهرستان انجام گرفته است.
منصور مجیدی افزود: در این راستا برای 182 واحد صنفی متخلف پرونده به مبلغ یک میلیارد و 485 میلیون ریال تشکلیل شده است.
وی گرانفروشی ، کم فروشی ، درج نکردن قیمت، صادر نکردن فاکتور، احتکار و امتناع از عرضه کالا را علت تخلفات این واحدهای صنفی عنوان کرد.
مجیدی یادآور شد: در این مدت همچنین سه پرونده احتکار نیز به مبلغ 55 میلیون تومان به نفع دولت جریمه و کالاهای احتکار شده وارد شبکه بازار شده است.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد قيمت كالا شهرستان جوانرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: این کلوپ در گشت مشترک مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد و دیگر دستگاه‌های نظارتی شناسایی شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: علت اصلی پلمب این واحد صنفی گران فروشی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی در کنار سایر تخلف‌ها بود.

وی گفت: مقادیر قابل توجهی نیز مواد مخدر از این واحد کشف شد و در اختیار دستگاه‌های ذی‌صلاح قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد