Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگاه عمومی بخش شریف‌آباد ضمن تأیید خبر دستگیری رئیس شورای شهر بخش شریف‌آباد گفت: انتشار هرگونه خبری پیرامون این موضوع منوط به اظهار نظر سخنگوی قوه قضائیه در روزهای آتی است. ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۶ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

روح‌الله میرحاج در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در تهران، ضمن تأیید خبر دستگیری رئیس شورای شهر بخش شریف‌آباد شهرستان پاکدشت اظهار داشت: پرونده در مراحل ابتدایی خود قرار دارد و قاضی برای پیگیری موضوع و احاطه کامل بر آن نیاز به فرصت بیشتری دارد و ذکر جزئیات به دلیل محرمانه بودن خلاف امر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوزستان|مصوبه سلب عضویت عضو شورا شهر بندرامام به شورا ارجاع داده شدرئیس شورای اسلامی استان سمنان انتخاب شد

وی با اشاره به انتصاب برخی جرائم همچون ارتشا و جعل سند از سوی برخی رسانه‌ها افزود: هرکسی به جرمی در این زمینه اشاره کرده باشد خلاف قانون بوده و با آن رسانه برخورد می‌شود.   

رئیس دادگاه عمومی بخش شریف‌آباد در پایان در پاسخ به سوأل خبرنگار تسنیم در مورد زمان بیان جزئیات بیشتر در این زمینه تأکید کرد: انتشار هرگونه خبری پیرامون این موضوع منوط به اظهارنظر سخنگوی قوه قضائیه در روزهای آتی است.

انتهای پیام/ش

R7840/P1377/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • نظام مسائل نواحی شهری قزوین با حضور مدیران مناطق پیگیری می‌شود
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح استفساریه قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران درشورای نگهبان
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول
  • هیئات مذهبی بازوی قوی در تدوین برنامه‌های تبلیغات اسلامی است