Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@07:31:37 GMT

حریق ۴ واحد تجاری و مسکونی در لاهیجان

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۶۷۱۱

حریق ۴ واحد تجاری و مسکونی در لاهیجان

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت: ۳ مغازه و بخشی از سقف یک خانه امروز در خیابان جمهوری لاهیجان آتش گرفت.

وی افزود: ۲۷ آتش نشان و ۳ افسر ارشد آتش نشانی با ۸ دستگاه خودروی اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود یک ساعت و نیم آتش را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حمید خیراندیش با بیان اینکه آتش سوزی از یک مغازه فروش لبنیات شروع شد افزود: دیر اعلام شدن حریق به آتش نشانی، سقف‌های شیروانی چوبی بهم پیوسته و بدون دیوار آتش بُر موجب گستردگی آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه در این حادثه یکی از آتش نشانان دچار مشکل تنفسی شده و به بیمارستان منتقل شد افزود: حال عمومی وی رضایت بخش اعلام شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان اعلام کرد: علت و میزان خسارت مالی آتش سوزی ۴ واحد تجاری و مسکونی در لاهیجان در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/ی

 

آتش سوزی در لاهیجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش پاد سوم محمد حسین قیصری در این خصوص اظهار کرد: این حادثه امروز به مرکز فرماندهی آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله همکاران ایستگاه ۱۵ به محل حریق واقع در حر ۱۳ اعزام شدند. 

رییس ایستگاه ۱۵ آتش نشانی مشهد افزود: خوشبختانه با تلاش و سرعت عمل همکاران از گسترش حریق و سرایت آن به دیگر نقاط منزل مسکونی جلوگیری به عمل آمد و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید. 

وی بیان کرد: هرگز در مجاورت وسایل گرمایشی مانند بخاری برقی، بخاری گازی روشن، شعله آبگرمکن و ... اقدام به خشک کردن لباس نکنید.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد