Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ،فریدون رییسی، رییس هیات بسکتبال استان فارس گفت:در هفته پنجم و پایانی دور رفت مسابقات دسته برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور، تیم صدرا شیراز امروز میهمان نامی اصفهان بود و ۷۲-۵۵ مغلوب شد.

وی افزود: نماینده فارس در دور رفت تیم‌های پاز و نارسینا تهران را از پیش رو‌برداشته بود و مقابل گروه بهمن و هیات بسکتبال بندرعباس شکست خورده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس هیات بسکتبال فارس گفت: در پایان دور رفت این مسابقات تیم صدرا شیراز با شش امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه ب. قرار گرفت.

در گروه ب لیگ برتر بسکتبال بانوان باشگاه‌های کشور تیم‌های صدرا شیراز، هیات بسکتبال بندرعباس، پاز تهران، نارسینا تهران، گروه بهمن و نامی نو اصفهان حضور دارند.

 

 

انتهای پیام/ی

 

لیگ بسکتبال بانوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس جمعیت هلال احمر آباده گفت: در پی اعلام مرکز پیام هلال احمر این شهرستان، گزارشی مبنی بر برخورد کامیون ولوو اف اچ ۴۸۰ با کامیونت الوند در کیلومتر ۱۷۴ آزادراه شیراز-اصفهان نجاتگران این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
علی سعادتمند افزود: سه تن از نجاتگران پایگاه شهدای عشایر کلوان پس از کنترل ترافیک و ارزیابی، فرد جان باخته را که در کامیونت الوند گرفتار شده بود به وسیله ست نجات هیدرولیک و جرثقیل، رها کردند.
وی بیان کرد: ۲ مصدوم دیگر این حادثه که مرد بودند هم با اورژانس به مرکز درمانی آباده منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • شادابی و طراوت در حوزه ورزش کارگری استان مرکزی ایجاد شود
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • یک فوتی دیگر در پی حادثه تصادف نوجوانان بسکتبالیست قزوینی
  • نتایج روز سوم از دور برگشت مرحله گروهی لیگ بسکتبال امید