Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@18:06:18 GMT

کشف 26 کیلو تریاک در محور هراز آمل

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۶۹۸۲

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ"علیرضا ثقفی" با اعلام این خبر،گفت: در راستای مقابله با قاچاقچیان موادمخدر در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر قاچاق موادمخدر موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام یک سری اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی ، دو متهم به قاچاق موادمخدر که با یک دستگاه خودرو سواری اقدام به قاچاق موادمخدر از استان های همجوار به داخل استان مازندران می کردند، شناسایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان مازندران، اظهار داشت: ماموران در ادامه با شناسایی خودروی متهمان با هماهنگی قضائی این افراد را حین تردد در محور هزار در عمیلایت مشترک با ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل و سربازان گمنام امام زمان متوقف و دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی، افزود: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 26 کیلوگرم تریاک کشف شد و متهمان پس از دستگیری با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان مازندران امام زمان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان ششتمد گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ششتمد حین کنترل خودرو‌های عبوری محور بردسکن به سبزوار به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد تقی قربانی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر با بررسی‌های دقیق و در تحقیقات به عمل آمده متوجه شدند ۲ متهم موردنظر اقدام به بلعیدن موادمخدر کرده اند که با انجام اقدامات پزشکی ۲ کیلوگرم تریاک از آن‌ها کشف شد.

وی گفت: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • انهدام باند زن و شوهری توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • کشف ۳۹ کیلو تریاک از منزل یک قاچاقچی در فردوسیه شهریار
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • تیراندازی پلیس برای دستگیری شرور موادفروش در خاک سفید
  • زمین گیر شدن سوداگران مرگ با ۲۶۰ کیلو تریاک
  • کشف محموله میلیاردی چوب‌ قاچاق در شاهرود