Web Analytics Made Easy - Statcounter

تشویق حنیف عمران زاده در ورزشگاه آزادی!

طرفداری- تیم اسقلال تهران در هفته چهاردهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان صف‌آرایی کرد و موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر 0 از پیش رو بردارد. از حواشی این دیدار می توان به شعار هواداران استقلال علیه سوشا مکانی اشاره کرد.

هنگامی که طارق همام موفق شد گل دوم تیم فوتبال استقلال را به ثمر برساند به سمت تماشاگران رفت و شادی‌اش را در کنار آنها انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارق موفق شد اولین گلش را برای استقلال به ثمر برساند ضمن آنکه وی بعد از گلزنی سجده شکر هم انجام داد.

به نقل از فارس، هواداران تیم استقلال در جریان بازی هرگاه حنیف عمران‌زاده را تشویق کردند علیه سوشا مکانی شعار دادند. این دو طی روزهای گذشته در صفحات مجازی حاشیه‌های زیادی را به وجود آورده و علیه یکدیگر موضع گرفتند.

* در دقیقه ۲۲ طرفداران تیم استقلال یاد و خاطره منصور پورحیدری را زنده نگه داشتند.

* هنگامی که استقلال موفق شد گل دوم را به ثمر برساند وینفرد شفر از روی نیمکت بلند شد و کنار خط ایستاد. وی در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی روی نیمکت نشسته بود.

* در دقیقه ۳۸ مسابقه طرفداران تیم استقلال علیه پرسپولیسی‌ها موضع گرفته و شعار «یه افتخار تو آسیا، حسرت پرسپولیسی‌ها» را سر دادند. البته این شعارها پایان کار نبود زیرا هواداران آبی‌پوش پرچم کشور ژاپن را هم روبروی جایگاه باز کرده و بعد از این اتفاق تیم فوتبال کاشیما انتلرز را مورد تشویق قرار دادند.

* در اواخر نیمه اول طارق همام برخوردی با اکبر ایمانی هافبک نفت آبادان داشت که باعث آسیب‌دیدگی این بازیکن شد. بعد از این صحنه همام به سمت ایمانی رفت و از وی عذرخواهی کرد.

* در دقیقه ۴۵ مسابقه شفر به پرتاب اوت بازیکن نفت آبادان معترض شد که داور چهارم به وی تذکر داد.

*هواداران تیم استقلال در دقایق پایانی نیمه اول علیه شهاب گردان شعار دادند. گردان روی همام مرتکب خطای شدید و باعث آسیب دیدگی وی شد.

از روزی که لئوناردو پادوانی در دیدار استقلال و فولاد در اهواز دچار آسیب دیدگی از ناحیه نخاع شد بازیکنان و هواداران این تیم بارها و بارها از این بازیکن تقدیم کرده و به خاطر اتفاقی که برای او افتاده است در اکثر مسابقات بنرهایی در ورزشگاه نصب می‌کند یا بعد از گل زدن عکس این بازیکن را به دوربین‌ها نشان می‌دهد. امروز هم پیش از دیدار استقلال و نفت آبادان این اتفاق رخ داد و عکس پادوانی که امروز ایران را ترک کرد بعد از مدت‌ها، روی پیراهن بازیکن استقلال به چاپ رسید تا اعضای این تیم به  نوعی برای پادووانی سنگ تمام بگذارند.

* حنیف عمران‌زاده و بهروز پرورش‌خواه دو بازیکن دهه 70 و 90 استقلال امروز توسط کمیته پیشکسوتان مورد تقدیر قرار گرفتند. عمران‌زاده که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده امروز مورد تشویق طرفداران استقلال قرار گرفت و به سمت آنها رفت و برای آنها دست تکان داد.

*در حالی که وینفرد شفر روز گذشته در نشست خبری عنوان کرد که فرشید باقری به نوعی بازی می‌کند که گل زدن او برای استقلال نزدیک شده این بازیکن امروز در دقیقه 9 بازی دروازه نفت آبادان را باز کرد تا پیشگویی شفر درست از آب در آید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر، فردا در دیداری حساس و مهم، در استادیوم آزادی پذیرای ذوب آهن خواهد بود. آبی پوشان که رقابت سخت و نزدیکی با پرسپولیس دارند، چشم انتظار حضور هواداران در ورزشگاه هستند.

بیشتر بخوانید: اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد

برای این مسابقه، نزدیک به ۳۰ هزار بلیت در سامانه بلیت فروشی در دسترس علاقه‌مندان به فوتبال قرار گرفت که جایگاه بانوان به مانند تمام بازی‌هایی که در استادیوم آزادی برگزار می‌شود، در سریع‌ترین زمان ممکن به فروش رفت.

ظرفیت روبروی جایگاه نیز عصر امروز به پایان رسید، با این حال نیمی از بلیت‌های در نظر گرفته شده برای این مسابقه، یعنی حدود ۱۶ هزار بلیت هنوز در دسترس است و به فروش نرفته است.

جواد نکونام سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی از هواداران تیمش درخواست کرد که با لباس، شال و کلاه آبی به استادیوم آمده و تیم مورد علاقه‌شان را تشویق کنند.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از هواداران پرسپولیس و حدود ۵۰ هزار نفر از علاقه مندان به این تیم برای دیدار با سپاهان در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرده بودند، بازیکنان استقلال نیز امیدوارند که هواداران این تیم در بازی فردا راهی ورزشگاه شوند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1229610 برچسب‌ها لیگ برتر ایران

دیگر خبرها

  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • نیمی از بلیت‌های دیدار استقلال مقابل ذوب‌آهن فروش نرفت!
  • باید اتفاقات دیداربا سپاهان را فراموش کرد/تمدید قرارداد حاشیه است
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • گیلان در سوگ شهادت امام جعفر صادق علیه السلام