Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که تنها چند ساعت از آغاز اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج می گذرد، کاربران توئیتر این رویداد را به اولین ترند توئیتر فارسی تبدیل کردند. به گزارش بلاغ، به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح امروز 8 آذر ماه، اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج با حضور 96 تیم از 32 استان کشور آغاز به کار کرد به این صورت که این تیم ها در سه موضوع تولید انیمیشن، بازی های موبایلی و نرم افزار به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا موضوعات این محورهای رقابت توسط سردار غیب پرور اعلام شد و بعد از آن این تیم ها به مدت 48 ساعت اقدام به رقابت با یکدیگر پرداختند.

سردار غیب پرور رقابت را در سه محور انیمیشن، بازی و تولید نرم افزار اعلام کرده و گفت: در بخش انیمیشن روی دو نکته در قالب یک عنوان تاکید می شود و آن هم جوانان و افول قدرت آمریکاست، باید بدانیم که افول آمریکا قطعی است و از همین جهت موضوع انیمیشن "نقش جوانان مومن انقلابی پای کار در افول ایالات آمریکا" موضوع این بخش اعلام می شود.

وی افزود: در بخش بازی هم باز به نقش جوانان تاکید داشته و موضوع تولید محتوا در این بخش "جوان و مقاومت" اعلام‌ می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در بخش نرم افزار هم باید تولیدات اثربخش تولید شود که بر اساس شعار سال و تاکید رهبری بر موضوع حمایت از کالاهای ایرانی موضوع این بخش هم اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی در نظر گرفته شده است.

همزمان با برگزاری این مسابقات، هشتگ #خاکریزهای_برخط از سوی فعالان فضای مجازی در توئیتر به عنوان ترند اول توئیتر فارسی انتخاب شد. فعالان توئیتری با بررسی عملکرد تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها در کنار  شرکت کنندگان با انتشار محتواهای خود در زمینه ضرورت حضور جوانان انقلابی در فضای مجازی یک بار دیگر رکود زدند.

تنها چند ساعت از شروع این دوره از مسابقات نگذشته بود که از 32175 توییت تولید شده در این فضا، حدود 14 هزار توئیت با هشتگ #خاکریزهای_برخط تولید شد و این هشتگ را به صدر هشتگ های توئیتر فارسی قرار داد.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۷۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا خودشیفته‌ها موفق‌ترند؟!

«به نظرت همیشه موفقه؟! اشکالی تو کارش نیست؟! شکست نمی‌خوره؟!»

به گزارش راهنماتو، خودشیفته‌ها تنها آن دسته از افراد نیستند که خودشان را دوست دارند! بلکه خصوصیاتی دارند که ارتباط گرفتن و در ارتباط ماندن با آن‌ها را سخت می‌کند. تحقیر کردن دیگران، تمسخر، کوچک پنداشتن بقیه، مقصر قلمداد کردن هر کسی جز خودشان در هر اتفاقی که می‌افتد! این‌ها ویژگی‌های خیلی مشخص افراد خودشیفته است. آن‌ها دچار اختلالی هستند که خودشان آن را نمی‌دانند و اگر هم بدانند قبول ندارند! خودشیفته‌های گرامی برای جلب توجه دیگران و در دایره احترام و نگاه بقیه بودن هرکاری می‌کنند حتی اگر در این راه دیگران را فدا کنند! حتی اگر این جلب توجه صورت منفی به خود بگیرد برایشان اهمیتی ندارد!

در این مقاله نمی‌خواهیم ویژگی‌های خودشیفته‌ها یا دلیل ابتلای آن‌ها به این اختلال را بررسی کنیم بلکه تنها مدنظر ما این است که آیا آن‌ها موفق‌تر از بقیه افراد هستند؟! شما چه فکر می‌کنید؟

چرا خودشیفته‌ها موفق‌ترند؟!

خودشیفته‌ها با همه ویژگی‌های مثبت و منفی که دارند سرسختی عجیبی در وجودشان ریشه دارد. آن‌ها برای اینکه به هدفشان برسند (هر چه می‌خواهد باشد!) دست از تلاش برنمی‌دارند. چون گمان می‌کنند از دیگران بهتر، برتر و درواقع خدای انسان‌ها بر روی زمین هستند حاضر نیستند تسلیم بشوند. از آنجا که ارزش زیادی برای خودشان قائل هستند و به کم قانع نمی‌شوند در روابط کاری، عاشقانه، تحصیلی به دنبال بهترین‌ها هستند و در جایگاهی قرار دارند که هر کسی ببیند آن‌ها را موفق می‌خواند!

شاید بخواهیم صادقانه بگوییم از دیدگاه روانشناسان برای خودشیفته‌ها هدف وسیله را توجیه می‌کند و برای رسیدن به آن هدف تمام تلاششان را می‌کنند حتی اگر در این میان به قربانی کردن دیگران بیانجامد!

از آنجا که این افراد دوست دارند مورد تحسین قرار بگیرند در هدفمند نشان دادن خود خیلی موفق هستند و به همین دلیل افراد زیادی جذب آن‌ها می‌شوند و در معاشرت اجتماعی موفق عمل می‌کنند. شاید موفقیت‌های آن‌ها به پای هوششان گذاشته شود در حالی که اینطور نیست، بلکه انعطاف پذیری و عزم راسخی که دارند موجب می‌شود که در راستای رسیدن به اهدافشان و تسلط به دیگران که از ویژگی‌های بارزشان است خوب عمل کنند.

آیا خودشیفتگی ارثی است؟

مطالعات نشان می‌دهد که حدود ۶۰% خودشیفتگی‌ها به صورت ارثی است و از والدین منتقل شده است، ولی ۴۰ درصد باقیمانده تحت تاثیر محیط و شرایط اجتماع است.

خودشیفته‌ها دوست داشتنی و جذاب به نظر می‌رسند، چون تمام تلاششان را می‌کنند تا این تصویر را از خود بسازند و دیگران به آن‌ها وابسته شوند و دوستشان بدارند!

دیگر خبرها

  • حساسیت کاربران توئیتر به موضوع حجاب و گشت ارشاد بیش از تنش میان ایران و اسرائیل
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است
  • اعلام ترکیب تیم ملی دوومیدانی جوانان برای قهرمانی آسیا
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان
  • رویداد مهم کشتی ایران در مریوان
  • تولید محتوای مناسب و اثرگذار در حوزه عفاف و حجاب ضروری است
  • جلسات منتورینگ برخط رویداد «بازی‌آرا» برگزار شد
  • آیا خودشیفته‌ها موفق‌ترند؟!