Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-02@14:44:14 GMT

حاجیلو: شفر با کی‌روش هماهنگ است

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۷۳۵۳

به گزارش پارس نیوز، 

اصغر حاجیلو پس از پیروزی 3 بر صفر استقلال برابر صنعت نفت آبادان درمورد کی‌روش و تیم ملی فوتبال اظهار داشت: کی‌روش یا هر فرد دیگری که مربی تیم ملی است باید پاسخگوی مردم باشد. من جای آنها نیستم که بخواهم اظهار نظر کنم. آنها باید جواب یک ملت را بدهند و حق می‌دهم که دنبال اجرای برنامه‌های خود باشند، اما فکر می‌کنم باشگاه‌ها ضرر می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش بعد از 9 سال باید جواب مردم را بدهد و من جای وی نیستم.

وی با اشاره به رابطه خوب شفر و کی‌روش گفت: این دو مربی باهم هماهنگ هستند. حتی شفر برای بازی‌های تیم ملی هم به ورزشگاه می رود تا کی‌روش را تایید کند. آنها با هم مشکلی ندارند و رفاقت خوبی دارند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درخصوص اینکه با این شرایط پس چرا بازیکنان استقلال روز بعد از بازی به پک نمی‌روند، خاطرنشان کرد: این امر هم حل می‌شود و موضوع مهم نیست.

حاجیلو درخصوص اینکه در مصاحبه‌ای گفته بود که کمیته فنی نقشی در تیم‌ها ندارد، عنوان کرد: من چنین صحبتی نکردم. در زمان مربیان داخلی و خارجی تعریف خوبی از کمیته فنی نداریم، چون آنها مصاحبه‌های آنچنانی می‌کنند. به نظر من کمیته فنی یک اتاق فکر است که باید خروجی‌اش را به سرمربی منتقل کند نه اینکه درمورد ریزترین جزئیات نظر بدهند.

وی درمورد اینکه آیا درست است که کمیته فنی به شفر اعلام کرده تا گرو در نیم فصل از استقلال جدا شود و شفر این امر را نپذیرفته است، تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد. به قول عادل فردوسی‌پور «می‌توانم باور نکنم؟»

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: استقلال صنعت نفت تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال بازی نیم فصل استقلال بازی تیم ملی سرمربی تیم ملی فوتبال پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۷۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد: نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • امتحانات نوبت دوم پایه نهم از ۳۰ اردیبهشت ماه آغاز می شود
  • اعلام زمان امتحانات نوبت دوم متوسطه اول
  • رجب‌زاده: حکم کمیته انضباطی را باور نمی‌کنم
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!