Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پائولو سرجیو پس از شکست 3 بر صفر شاگردانش مقابل استقلال گفت: بازی خوبی بود. ما‌ آمده بودیم که یک بازی خیلی خوب داشته باشیم، اما در نهایت شکست خوردیم.

او ادامه داد: استقلال بازیکنان باکیفیتی دارد و ما آمده بودیم که بتوانیم یک بازی مساوی برابر آنها داشته باشیم. در این بازی پرسینگ کردیم و بدون ترس بازی کردیم، اما در چند لحظه از بازی اشتباهاتی داشتیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرجیو افزود: امروز حق استقلال بود که بازی را ببرد. ما در 15 دقیقه اول بازی بدون اعتماد به‌ نفس بازی کردیم و استقلال در همان 15 دقیقه اول بازی را برد. البته در بعضی از لحظات بازی با استقلال برابر بودیم، اما در نهایت باختیم. استقلال با بازیکنان باکیفیتی که دارد از اشتباهات بازیکنان ما استفاده کرد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سؤال که «فکر می‌کردید با سه گل شکست بخورید؟»، گفت: ما آمدیم که این بازی را ببریم و با دو مهاجم بازی کردیم که پیروز باشیم. می‌دانستیم که استقلال در شروع خیلی محکم بازی می‌کند و می‌خواستیم توپ را حفظ کنیم که در دقایق ابتدایی بازی این کار را نتوانستیم انجام دهیم و استقلال خیلی با اعتمادبه‌نفس بازی کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان پائولو سرجیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون

اولین بازی تیم فوتبال اودینزه پس از انتصاب ستاره سابق تیم ملی ایتالیا به عنوان سرمربی با شکست خانگی مقابل رم همراه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ادامه دیدار تیم‌های رم و اودینزه از هفته سی‌و‌دوم سری A ایتالیا، که روز 26 فروردین در دقیقه 72 به دلیل از حال رفتن ایوان اندیکا، مدافع تیم رم نیمه تمام مانده بود، امشب (پنجشنبه) برگزار شد که این بازی را در نهایت رم با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. در واقع دو تیم بازی را از دقیقه 72 آغاز کردند و رم در حضور سردار آزمون به برتری رسید.

 اودینزه در حالی برای انجام دقایق باقیمانده به میدان رفت که چند روز پس از بخش اول نبرد دو تیم، فابیو کاناوارو را به عنوان سرمربی جدیدش استخدام کرده بود. کاناوارو تا آستانه کسب اولین امتیاز خود با تیم جدیدش هم رفت اما گلزنی برایان کریستانته در دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم این اجازه را به کاپیتان سابق آتزوری نداد و به این ترتیب او با شکست کارش را در داسیا آره‌نا آغاز کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در ترکیب رم حضور داشت.

با این نتیجه رم 58 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر نسبت به آتالانتای 54 امتیازی جایگاه خود را در رده پنجم جدول تثبیت کرد تا همچنان در زمره سهمیه‌داران ایتالیا در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کاناوارو سرمربی اودینزه شد

 

اودینزه اما با قبول شکست، 28 امتیازی و لب مرز منطقه سقوط، در رده هفدهم جدول باقی ماند.

در جدول رده‌بندی سری A، پس از اینتر 86 امتیازی که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، میلان با 69 امتیاز، یوونتوس با 64 امتیاز و بولونیا با 62 امتیاز رده‌های دوم تا چهارم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم