Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی شامگاه پنجشنبه در دیدار جمعی از ائمه جماعت و بسیجیان شهرستان خاتم افزود: دشمن با بهره گیری از رسانه‌ های گروهی و شبکه‌ های اجتماعی به دنبال نابود کردن ارزش ها و تضعیف مقدسات است.

وی ادامه داد: موضوع مهم نفوذ دشمن با فعالیت های سوء فرهنگی و اخلاقی است ، باید روحانیون و بسیجیان با هوشیاری در برابر این توطئه ها ایستادگی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای فرهنگ عمومی یزد خاطر نشان کرد: دشمن به خوبی به این مساله واقف است که اعتقاد دینی مردم و جوانان سد محکمی در برابر اهداف آنهاست، بنابراین سخت می خواهند با تهدید نرم جلو گسترش اخلاق و ارزش ها را بگیرند.

ناصری یزدی گفت: به خاطر انقلاب اسلامی امروز کشور و ملت ما در دنیا، عظمت و عزت دارد و باید با ولایتمداری و خدا محوری بر اصول و ترویج معنویت در جامعه و بین جوانان مقاومت کرد.

همچنین فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: مسجد محوری و انجام برنامه های فرهنگی در قالب حلقه های صالحین بسیج جزو ماموریت های اصلی بسیجیان است .

سرتیپ دوم پاسدار فتح الله جمیری افزود: تهدید نرم استکبار شوخی نیست بلکه با تمام وجود برای نابود کردن ارزش های معنوی وارد میدان شدند و باید با هوشیاری ایستادگی کرد.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به رغم توطئه های مختلف در 40 سال گذشته به راه خود ادامه می دهد و باید بسیجیان گوش به فرمان مقام معظم رهبری برای تحقق اهداف نظام بکوشند.

استان یزد با یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت 300 هزار بسیجی دارد و هرات مرکز شهرستان 50 هزار نفری خاتم در 240 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یزد اخلاق انقلاب اسلامی جامعه مسجد برنامه های فرهنگی بسیج استکبار انقلاب مقام معظم رهبری ارزش های اسلامی امام جمعه ترویج فرهنگ ولی فقیه یزد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۷۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ در هفدهمین روز ماه شوال سال پنجم هجرت در جنگ خندق، اسوه جوانمردی و شجاعت، حضرت علی علیه السلام، نماد شرک و بت پرستی، عمر بن عبدود را به خاک مذلت نشاند و رضایت پرودگار را بر هوای نفس ارجح دانست.
 امام علی علیه السلام همواره مظهر بزرگی و جوانمردی بوده، هست و خواهد بود و نام مبارکش همیشه بر زبان پهلوانان جاری است.
پهلوانان گود معرفت در کنار پرورش جسم و تن، روح را نیز از ناملایمات و صفات رذیله می‌زدایند.
قریشی رئیس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اراک گفت: هر سال در روز هفدهم شوال زورخانه‌های استان مرکزی با برگزاری مراسم جشن و نوای گرم مرشد، فرصتی است برای ذکر مبارک «یا علی» تا با ترویج فرهنگ این ورزش کهن، بر تقدم پهلوانی بر قهرمانی تأکید شود.
فرهنگ پهلوانی همواره در بین ورزشکاران زورخانه‌ای ترویج می‌شود و پیشکسوتان این ورزش کهن آداب آن را به نوجوانان می‌آموزند و این راه همچنان ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت در ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
  • ورزش باستانی ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی
  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • مربیان باید موضوعات را با ارزش‌های دینی تبیین و تشریح کنند
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • باید بتوانیم هنرمندانه آرمان شهدا را در جامعه ترویج دهیم