Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان اطلاعات سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در بیانیه‌ای از دستگیری اعضای باند ارتشاء در شورای شهر و شهرداری شریف آباد پاکدشت خبر داد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

از آنجا که رسالت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی است و شعار مبارزه با ظلم و فساد و بی عدالتی همیشه سرلوحه و مورد نظر سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف است، به اطلاع مردم شهید پرور استان تهران می‌رساند، با تلاش و مجاهدت سربازان گمنام امام زمان عجل الله تعالی در سپاه استان تهران و همکاری مجاهدانه دستگاه قضا باند فساد و ارتشاء در شورای شهر و شهرداری شریف آباد پاکدشت طی عملیات اطلاعاتی پیچیده، شناسایی و به دست قانون سپرده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان اطلاعات سپاه از تمامی مردم بزرگوار استان درخواست دارد تمام مواردی را که در ریشه‌کن شدن فساد کمک می‌کند را با شماره تماس ۱۱۴ در میان بگذارند.

کد خبر 4471731

منبع: مهر

کلیدواژه: پاکدشت سپاه پاسداران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۷۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سهام صالحی سه شنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی سرقت میلیاردی از انبار کالاهای ملوانی و منازل شهروندان گناوه موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود: با بررسی‌ها و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌هایی از این سرقت‌ها به دست آمد که با پیگیری دقیق و حساب شده هویت یکی از سارقان حرفه‌ای دخیل در این سرقت شناسایی شد.

سردار صالحی تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی‌های کاملاً فنی به همکاری یک نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد، گفت: با تلاش مأموران متهمان دستگیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: متهمان به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه معترف و از محل اختفا و دپوی اموال مسروقه پرده برداشتند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی از محل دپوی اموال مسروقه بازدید که حدود ۸۰ درصد اموال به سرقت رفته کشف و به مالکان مسترد و متهمان روانه زندان شدند.

کد خبر 6080339

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • مبانی ما در کار؛ اسلام، اصول انقلاب و فرهنگ اهل بیت (ع) باشد
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ ها؛ تأیید واگن‌ ها را به تأخیر نیندازید
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها درباره واگن‌های مترو
  • واکنش چمران به جوابیه سازمان شهرداری‌ها برای ورود واگن‌های مترو
  • اعضای باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند