Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@18:28:01 GMT

گل امیل اسمیت رو به ورسکلا (ورسکلا 0-1 آرسنال)

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۷۹۵۹

‍‍‍‍‍‍

گل امیل اسمیت رو به ورسکلا (ورسکلا 0-1 آرسنال).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۷۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال اکنون برای اولین بار از سال 1988 در بازی های خارج از خانه خود مقابل تاتنهام، در دربی شمال لندن پیروز شده و این شاهکار را حتی آرسن ونگر هم نتوانست خلق کند. توپچی‌ها عملکردی بی عیب و نقص مقابل تاتنهام داشتند و از نکات قابل توجه در این پیروزی، تمرکز بالای آرسنالی‌ها روی ضربات ایستگاهی بوده است. این تیم روی کرنرها و ضربات ایستگاهی در شروع مجددها توانسته یک سلاح کشنده برای آنها باشد. اکنون این تیم در این فصل، 22 گل در شروع مجددها به ثمر رسانده که از رکورد 16 گل زده وست بروم در فصل 2016/17 گذر کرده است.

این یک رکورد عالی برای توپچی‌ها به شمار می‎رود و این آمار باعث شده آرسنال شمار گل های زده‌ خودش را بیشتر کند و هواداران پیش از ضربات ایستگاهی یا کرنر، در حالت نیم خیز باشند تا خوشحالی گل کنند. در این فصل از لیگ برتر انگلیس، آرسنال در شروع مجددها، 22 گل به ثمر رسانده و پس از آن،اورتون 18 گل، منچسترسیتی 16 گل و لیورپول و لوتون هر کدام 15 گل به ثمر رسانده‌اند.

به طور متوسط در هر بازی از لیگ برتر انگلیس، 10 تا 11 کرنر وجود دارد که حق هر تیم می‌تواند 5.5 باشد و این یک فرصت ایده ال برای گلزنی به شمار می‎‌رود. آرسنال در این فصل از لیگ برتر، بدون در نظر گرفتن پنالتی‌ها، بیشترین گل زده را ثبت کرده و به وضوح، تمرکزشان را بر روی موقعیت های ایستگاهی گذاشته‌اند.

در این میان حضور گابریل در خط دفاعی آرسنال نیز قابل توجه است. خرید او از لیل در تابستان 2020، شبیه به یک خودکشی بود اما آرسنال اکنون سود خودش را از پرداخت 26 میلیون یورویی سه سال قبل به دست آورده. او در کنار سالیبا یکی از مستحکم ترین زوج های دفاعی اروپا را تشکیل داده و قدرت سرزنی او اصلی ترین عاملی است که باعث می‌شود، کاربرد او در این تیم بیشتر شود.

گابریل در سه فصل گذشته 12 گل به ثمر رسانده و بالاترین امید گل را دارند که نشان می‌دهد عملکرد او به عنوان یک مدافع وسط پیشتاخته در ضربات شروع مجدد بسیار کلیدی است و این آمار را با جان تری مقایسه کنید که در تمام دوران بازیگری خود توانست 41 گل در لیگ برتر به ثمر رساند! 

البته برای درک بهتر آمار و ارقام باید به نام نیکلاس جوور مربی ضربات شروع مجدد آرسنال نیز اشاره کرد. چهره آلمانی نیمکت آرتتا که از زمان حضورش در این تیم، نشان داده که چقدر آرسنالی‌ها می‌توانند روی این ضربات خطرساز باشند و قطعا در صورت قهرمانی احتمالی آرسنال، جوور نقشی پررنگ در این افتخار آفرینی دارد.

دیگر خبرها