Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-03@02:05:34 GMT

رحمتی: وضعیت در تیم ما گل و بلبل نیست

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۸۰۲۱

به گزارش خبرآنلاین؛ مهدی رحمتی، کاپیتان استقلال بعد از پیروزی 3-0 این تیم مقابل صنعت‌نفت در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: خدا را شکر می‌کنم توانستیم این بازی را ببریم. شرایط بهتر از قبل شده اما باز هم نیاز به تمرین بیشتر داریم چیزی که می‌خواستم بگویم این است که شرایط تیم ما گل و بلبل نیست.برخی تیم‌ها به گونه‌ای می‌گویند پول نیست انگار در تیم ما شرایط گل و بلبل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مشکلات زیادی داریم. 5 ماه است به دلیل بدهی‌ها و پیش‌خور کردن پول توسط مدیریت قبل پولی به ما داده نشده است. اگر بازیکنان مصاحبه نمی‌کنند و یا تمرین تعطیل نمی‌شود به خاطر حجب و حیای بازیکنان است. من و یا 4 بازیکن دیگر مشکل مالی نداریم اما بازیکن جوان و 17-18 ساله داریم که نیاز به پول دارند.

کاپیتان استقلال ادامه داد: ما نیاز به حمایت داریم. استقلال امسال خیلی بدهی داشته است. من از آقای فتحی تشکر می‌کنم که به اردو آمد و حرف بچه‌ها را شنید. او هم دست تنهاست و درک می‌کنیم. از اسپانسرها می‌خواهم همان طور که با مدیریت قبل کار کرد و پول‌ها پیش‌خور شد تا الان به ما پول ندهند، بدهی بازیکنان را بدهند. به ما ابتدای فصل 20 درصد دادند و 4 ماه است که ریالی نگرفته‌ایم.

رحمتی همچنین درباره شایعات مربوط به اینکه وزیر ورزش پرسپولیس را بیشتر حمایت می‌کند، گفت: من وارد این بحث‌ها نمی‌شوم. اگر درباره حمایت وزیر هم صحبت می‌کنم حرف من این است وزیر به اسپانسر فشار بیاورد 2 ماه جلوتر پول ما را بدهند. ما برای یارگیری و کمک به جوانان به پول نیاز داریم. شرایط سخت است. اگر تمرینات تعطیل نمی‌شود به خاطر حجب و حیای بازیکنان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور

وزیر کشور آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور و پیگیری‌های وزارت کشور جهت تأمین واگن‌های مترو برای تهران را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، احمد وحیدی در تشریح روند ورود واگن‌های جدید به کشور و تأیید کارشناسی واگن‌های جدید، گفت: یکی از موضوعات جدی در دستور کار وزارت کشور بحث تأمین واگن‌ها و احداث خطوط ریلی است که دولت در مجموع اهتمام جدی در این زمینه دارد.

وی افزود: دولت طی ۳ سال اخیر منابع خوبی در رابطه با ایجاد مترو و خطوط اصلی اختصاص داده که با کمک شهرداری تهران در این رابطه اقدامات خوبی انجام شده است.

برای ورود واگن‌های مترو از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم

وزیر کشور ادامه داد: بی تردید تأمین واگن مترو در دستور کار است و کار‌ها روی روال است؛ اما زمان می‌برد؛ قطعا زمان طبیعی خود را دارد و از نظر زمانی عقب ماندگی نداریم.

قرارداد واگن‌های جدید مترو مدت‌ها قبل رها شده بود

وی تأکید کرد: ورود واگن‌های جدید مترو در چارچوب قراردادی بوده که قبلاً مدت‌ها رها شده بوده؛ اما در دولت جدید فعال شده و در دستور کار و پیگیری قرار گرفته است و طبق روال خودش هم کار دنبال خواهد شد.

مهدی چمران ریاست شورای اسلامی شهر تهران اخیراً در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره ورود واگن‌های جدید به تهران گفته بود: مایه تأسف است که ماه‌ها از انعقاد قرارداد‌ها گذشته؛ اما در داخل کشور موانع زیادی وجود دارد و موضوع هنوز به نتیجه نرسیده است؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود.

وی تأکید کرده بود: تا امروز تأیید فنی برعهده مترو بوده؛ لذا امیدواریم وزیر کشور قاطعانه تصمیم بگیرد و جلوی این توقف گرفته شود. اینکه از این موضوع چه کسی نفع می‌برد نمی‌دانم، اما اینکه چه کسی ضرر می‌کند باید بگویم همه ضرر خواهند کرد. به جای اینکه قدر بدانند و کمک کنند اینگونه کار را متوقف می‌کنند، لذا باید پاسخگو باشند.

دیگر خبرها

  • بهبود وضعیت ساماندهی محموله‌ها و کالاها در بنادر و گمرکات استان هرمزگان
  • (ویدیو) نظر وزیر اسبق بهداشت درباره برجام و ظریف
  • وزیر بهداشت: حمل دارو توسط سکو‌های اینترنتی موجب تسهیل امور مردم می‌شود
  • وزیر کشاورزی: کالاهای مورد نیاز مردم تأمین شده است
  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • آخرین وضعیت ورود واگن های جدید مترو به کشور
  • عکس| تصویر جدید مهدی رحمتی در کنار امیر جعفری
  • آخرین وضعیت ورود واگن‌های جدید مترو به کشور
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند