Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، حسین زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل در این همایش با بیان اینکه رویکرد دولت حمایت از استارتاپ ها و ایده های کارآفرینی است اظهار داشت: این رویدادهای علمی فرصت مناسبی برای شناسایی ایده ها و طرح های نوین است.
وی افزود: به همین جهت چندین کارگروه در حوزه های دانش بنیان و استارتاپ تشکیل و صاحب نظران به صورت ماهانه به ارائه نظرات خود خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه شفیعی ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل نیز از حمایت مالی طرح های برگزیده در این استارتاپ خبر داد و افزود: تسهیلات ویژه ای برای افزایش امکانات و تخصیص بودجه لازم جهت تولید و بهره برداری از طرح های برگزیده در نظر گرفته شده است.
رقابت ۵۰ طراح شرکت کننده در این استارتاپ تا ۹ آذر ماه ادامه خواهد داشت و ۱۰ طرح برگزیده به انتخاب داوران به مرحله تولید و بهره برداری خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: استارتاپ کارآفرینی نشاط اجتماعی اردبیل ایده های کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سعید شهند افزود: انتقال حداکثری آب به دریاچه ارومیه در دستور کار است و در این راستا منطقه گدار نقده به منطقه حفاظت شده تبدیل شده است.

 وی ادامه داد: این نظارت ها در مسیر کانال انتقال آب از کانی سیب به سمت دریاچه ارومیه تشدید شده و ۲ پاسگاه در فصل زراعی در این مکان بر برداشت مجاز آب نظارت داشته و رصد فیزیکی و آنلاین با دوربین های مداربسته را انجام می دهند.

 مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت: سال گذشته ۱۶ مورد پرونده قضایی در زمینه برداشت غیر مجاز آب تشکیل و مراجع قانونی ارجاع شد و این گشت و کنترل ها همچنان ادامه دارد و با افراد متخلف برخورد جدی می شود.

 وی اظهار کرد: تنها برداشتی که انجام می شود، حق آبه کشاورزان و بهره برداران محلی است که سالیان سال به اندازه نیاز و با مجوز برداشت داشته اند.

 

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • تشکیل جلسه بررسی روند نگهداری از تاسیسات آب و فاضلاب در شهرستان ارومیه