Web Analytics Made Easy - Statcounter

از نظر پیکه عملی شدن چنین انتقالی بسیار پیچیده است.

طرفداری - جرارد پیکه، مدافع اسپانیایی بارسلونا هم حاضر نشد هیچ دری را به روی بازگشت نیمار به این تیم ببندد.

ستاره برزیلی پس از چهار فصل حضور در نیوکمپ به عنوان یکی از بهترین بازیکن بارسلونا و دنیا راهی پاری سن ژرمن شد اما تاکنون به خواسته‌اش که کسب توپ طلا بوده، نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود او از جدایی از بارسلونا پشیمان است و دوست دارد به این تیم برگردد. سران بارسلونا از جمله پپ سگوارا، مدیرورزشی باشگاه نیز چنین چیزی را رد نکرده و همه چیز را منوط به نیازهای فنی بارسا می‌دانند.

به گزارش موندو دپورتیوو، جرارد پیکه آخرین نفری بود که در این رابطه اظهارنظر کرد:

رختکن بارسلونا رابطه خوبی با نیمار دارد و این را همه می‌دانند. اما بازگشت او به بارسلونا بسیار دشوار و بعید است. هم اکنون ما باید روی جام بردن تمرکز کنیم و وقتی تابستان از راه رسید، خواهیم دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. نیمار بازیکن بسیار بسیار خوبی است و در پاری سن ژرمن بازی می‌کند. باشگاه فعلی او پی اس جی است. نیمار تصمیم گرفت بارسلونا را ترک کند و همه ما به او احترام گذاشتیم. 

گفته می‌شود رئال مادرید نیز علاقه زیادی به جذب نیمار دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیمار جونیور، کاپیتان تیم ملی برزیل به عنوان «بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال» از سوی سایت 90 مین انتخاب شد. بر اساس گزارش 90 مین، نیمار از 91 ضربه پنالتی که در دوران فوتبالی اش زده 74 بار را به گل تبدیل کرده و 17 بار را خراب کرده تا از این حیث بهترین فوتبالیست تاریخ شود.10 پنالتی زن برتر تاریخ فوتبال از دید این رسانه انگلیسی به ترتیب زیر است:

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900244

دیگر خبرها

  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • ده‌‌روسی: بازگشت رم به چمپیونزلیگ غیرممکن بود
  • ستاره‌ی محبوب گواردیولا در راه لیگ عربستان
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • سپاهانی‌ها خواهان رفتن مورایس و بازگشت سرمربی محبوب
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد استان به چرخه تولید
  • بازگشت ۲۳۲ واحد راکد به چرخه تولید
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت