Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@06:47:24 GMT

بهترین مربی ملی سال ۲۰۱۸ فوتبال جهان مشخص شد

تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۸۳۹۴

بهترین مربی ملی سال ۲۰۱۸ فوتبال جهان مشخص شد

دیدیه دشام، سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه عنوان بهترین مربی سال ۲۰۱۸ جهان را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال جهان بر اساس آرای 90 متخصص فوتبال از سراسر جهان رده‌بندی برترین سرمربیان ملی جهان را اعلام کرد که بر این اساس دیدیه دشام با کسب امتیاز 304 رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشام چهارمین فرانسوی است که به این عنوان دست می‌یابد. تیم ملی فوتبال فرانسه با هدایت او در جام جهانی 2018 روسیه قهرمان شد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران در رده‌بندی برترین مربیان تیم‌های ملی جهان با کسب امتیاز 2 در رده دوازدهم قرار گرفت.

رده‌بندی برترین سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال جهان در سال 2018 از نگاه فدراسیون بین‌المللی تاریخ و فوتبال جهان بدین شرح است:

1. دیدیه دشام (فرانسه با امتیاز 304)

2. زلاتکو دالیچ (کرواسی با امتیاز 198)

3. روبرت مارتینز (بلژیک با امتیاز 84)

4. استانیسلاو چرچرسوف (روسیه با امتیاز 26)

5. گرت ساوتگیت (انگلیس با امتیاز  18)

6. اوسکار تابارز (اروگوئه با امتیاز 18)

7. آلیو سیسه (سنگال با امتیاز 5)

8. تیته (برزیل با امتیاز 4)

9. اولوف آدرسون (سوئد با امتیاز 3)

10. ژوزه پکرمن (آرژانتین ــ کلمبیا با امتیاز 3)

11. یوآخیم لو (آلمان با امتیاز 2)

12. کارلوس کی‌روش (ایران با امتیاز 2)

13. هروی رنارد (مراکش با امتیاز یک).

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: قانون بازنشستگان بازار سکه و ارز ظریف زلزله کرمانشاه دیدیه دشان سرمربی فوتبال کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۸۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه

به گزارش "ورزش‌سه"، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ یک دو تیم پارس جنوبی جم و سایپا تهران در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند.

این دیدار با پیروزی 2 بر یک جمی ها به پایان رسید تا یک 3 امتیاز خانگی را کسب کنند و سایپا را که هفته قبل خیبر صدرنشین را شکست داده بود دست خالی به تهران برگردد.

این مسابقه البته میان دو تیمی برگزار شد که انگیزه‌ زیادی برای پیروزی ندارند. سایپا چند هفته‌ای می شود که از صدر جدول فاصله گرفته و دیگر شانس صعود ندارد و در سوی مقابل هم تیم امید روانخواه در نیمه اول جدول رده بندی قرار دارد.

این شرایط فرصت خوبی برای مجتبی سرآسیایی و امید روانخواه فراهم کرده تا از بازیکنان جوان خود استفاده کنند و از همین حالا شرایط را برای بستن تیمی قدرتمند جهت صعود به لیگ برتر در سال آینده مهیا نمایند. 

مصاف دو تیم با گلزنی سایپا در خانه حریف آغاز شد و در دقیقه 5 علیرضا ملکی حساب کار را یک بر صفر کرد. در  دقیقه 38 این گل با ضربه محمد علیزاده پاسخ داده شد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند، اما در حالی که تصور می‌شد بازی با همین نتیجه به اتمام برسد، 10 دقیقه پیش از پایان بازی همایون افتخاری موفق شد دومین گل تیمش را وارد دروازه سایپا کند و تیمش را به سه امتیاز برساند.

شکست برای سایپا که هفته پیش موفق به پیروزی برابر خیبر صدرنشین مسابقات در ورزشگاه انقلاب کرج شده بود، سبب شد این تیم 41 امتیازی در رتبه پنجم جدول رده بندی باقی بماند و در سوی دیگر تیم امید روانخواه توانست جهش قابل توجهی در جدول داشته باشد و با 38 امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • مدارس سمای بافق جزء برترین‌های استان یزد با بالاترین میزان ارتقاء و رشد کیفیت
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • دلیل احضار نشدن جواد نکونام به کمیته انضباطی فدراسیون مشخص شد