Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلان در حالی که داشت بازی را واگذار می کرد، با تعویض هایی که گتوزو انجام داد موفق شد دودلانژ را شکست دهد، اما عملکرد این تیم در دقایق ابتدایی بازی، چندان دلچسب کننده نبود.

طرفداری- از دور پنج رقابت‌های لیگ اروپا، دو تیم میلان و دودلانژ از ساعت ۲۱:۲۵ به وقت ایران، در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ اروپا

تاریخ: پنجشنبه، 8 آذر 1397 | 29 نوامبر 2018

استادیوم: سن سیرو

گلزنان: پاتریک کوترونه (20)، اشتولز (39)، دیوید تورپل (48)، کروز (67 گل به خودی)، چالهان اوعلو (70)، شنل (گل به خودی، بورینی (80)

ترکیب ابتدایی 

 

گزارش بازی

از همین دقایق ابتدایی میلان شدیدا هجومی بازی را آغاز کرده است. سنگربان دودلانژ تا به اینجا دو موقعیت صد درصد گل را مهار کرده است. دودلانژ که تا می خواست از لاک دفاعی بیرون آید، با ضدحمله میلان مواجه شد و گل اول را دریافت کرد. پاتریک کوترونه گل روسونری را به ثمر رساند.  میلان پرس شدید خود را افزایش داده و درصدد به ثمر رساندن یک گل دیگر است. دودلانژ اکنون از لاک دفاعی خارج شده و دقایقی می شود که جلو کشیده. دودلانژ بالاخره گلی را می خواست را به ثمر رساند. شروع نیمه دوم با گلزنی دودلانژ لوکزامبورگ آغاز می شود.

گتوزو مطابق معمول هرموقع که کم آورده، روی به سوسو آورده و این بار هم چنین می کند. سوسو جانشین هالیلوویچ می شود. کی صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه دودلانژ رخ داد که داور بازی تصمیم به ادامه بازی گرفت. خوزه مائوری به جای برتولاچی وارد زمین شده است. در همین دقایق میلان به گل تساوی دست می یابد. سانتر چالهان اوعلو بر روی اشتباه مدافعین دودلانژ، وارد دروازه خودی می شود. و کامبک روسونری تکمیل شد. این بار شوت سهمگین چالهان اوعلو، نتیجه را به نفع میلان بازگرداند. چهارمین گل برای میلان هم به ثمر می رسد! بورینی پس از ورود به زمین پایش به گلزنی باز می شود! پنجمین گل برای میلان. سوسو از زمان ورود به زمین، عالی عمل کرده است.

این بازی در حالی با پیروزی روسونری به اتمام رسید که گتوزو باید نگران ضعف های تیمش باشد، زیرا دودلانژ تیمی چندان قوی نبود و در مقطعی از بازی، قدرتمند ظاهر شدند.

شرح گل‌ها

میلان 1-0 دودلانژ | پاتریک کوترونه (20): کالابریا از سمت راست نفوذ کرده و با ارسالی، هیگواین را صاحب توپ می کند. پاس پشت پای وی به کوترونه رسید تا پس از چرخشی زیبا و پشت سر گذاشتن مدافعین، گل اول تیمش را به ثمر برساند.

میلان 1-1 دودلانژ | اشتولز (39): روی ضربه کرنر، مدافعان میلان ضعیف عمل کردند تا اشتولز روی توپ ارسالی با ضربه ای چکشی توپ را به کنج دروازه بچسباند.

میلان 1-2 دودلانژ | تورپل (48): در میان شلوغی محوطه جریمه و بازهم عملکرد ضعیف کالابریا، توپ به تورپل می رسد تا با شوتی دقیق، رینا را تماشاگر گل زیبای خود بکند.

میلان 2-2 دودلانژ |کروز (گل به خودی 67): چالهان اوعلو از سمت چپ زمین سانتر کرد که توپ پس از برخورد به کروز، وارد دروازه دودلانژ می شود. 

میلان 3-2 دودلانژ | چالهان اوعلو (70): پس از جدا شدن توپ از پای هیگواین، هاکان چالهان اوعلو با شوتی دقیق و زمینی از پشت محوطه جریمه، کامبک را تکمیل می کند.

میلان 4-2 دودلانژ | تام شنل (گل به خودی 77): بازهم چالهان اوعلو! ارسال این بازیکن ترک در حالی به شنل برخورد کرده و وارد دروازه می شود که سیمیچ آماده بود دروازه را باز کند.

میلان 5-2 دودلانژ | بورینی (80): بورینی دقایقی پس از ورود به زمین، روی ارسال زیبای سوسو که پس از عبور از هیگواین به وی می رسد، دروازه حریف را باز می کند.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۸۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم

باشگاه هوادار تهران که تحت هدایت مسعود شجاعی است، باید در جام حذفی به مصاف مس سونگون برود.

دانلود (19.9MB)

دیگر خبرها

  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • چالهان اوعلو: از هیچ کس الهام نگرفتم؛ پیرلو مانند من دفاع نمی کرد
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • دفاع بالوتلی از جنجال ستاره اینتر علیه تئو هرناندز
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • بالوتلی: چالهان اوعلو و هواداران میلان؟ اگر من بودم هزار برابر بدتر رفتار می‌کردم!
  • تیزر جذاب باشگاه هوادار برای بازی در جام حذفی / فیلم
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی