Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه مدیران کل دفتر ترانزیت و حمل و نقل بین المللی و نگهداری راه این سازمان از محور‌های مواصلاتی شمال آذربایجان غربی و پایانه مرزی بازرگان بازدید کردند.

عبدالهاشم حسن نیا در جریان این سفر یک‌روزه با حضور در راهدارخانه قوشچی ارومیه و دیدار با راهداران این راهدارخانه بر آمادگی کامل راهداران برای اجرای طرح‌راهداری زمستانی و خدمات دهی کیفی به مسافران تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با حضور در محل اجرای طرح خط کشی محور خوی - ایواوغلی عنوان کرد: اجرای طرح روکش و خط کشی ادامه این جاده به جهت ترانزیتی بودن و قرار گرفتن آن در مسیر یکی از مهم‌ترین پایانه‌های مرزی زمینی کشور در اسرع وقت ضروری است.

حسن نیا یادآور شد: به دلیل اهمیت محور سلماس تا بازرگان و به دلیل حجم بالای تردد سازمان توجه ویژه‌ای به این محور دارد و نهایت همکاری خود را برای بهسازی این جاده خواهد کرد.

در ادامه این سفر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با حضور در راهدارخانه مرکزی و ساختمان جدید در حال ساخت اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چایپاره ضمن دیدار با فرماندار این شهرستان دیدار و ایمنی و ارتقا شاخصه‌های کیفی جاده‌های مواصلاتی را اولویت سازمان عنوان کرد.

این مقام مسوول همچنین ضمن بازدید از پروژه تعریض و دو بانده کردن جاده ایواوغلی - بازرگان و نیز تعریض ورودی شهرستان ماکو و دیدار با رئیس منطقه آزاد ماکو بر لزوم بهره برداری سریع از آن تاکید کرد و گفت: اتمام این پروژه‌ها نقش اساسی در ایمن سازی محور و سهولت تردد‌های جاده‌ای خواهد داشت و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور مایل است برای سهولت در اتمام این پروژه‌ها بصورت استانی - ملی و تامین قیر و آسفالت پروژه‌ها مشارکت نماید.

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در ادامه این سفر با حضور در پایانه مرزی بازرگان با اشاره به اهمیت ویژه پایانه مرزی بازرگان به عنوان یکی از دروازه‌های ورود به اروپا و نقش مهم آن در تجارت و اقتصاد اظهار کرد: پایانه مرزی بازرگان بزرگترین مرز ورودی به کشور است که نقش اساسی در کریدور شرق به غرب و شمال به جنوب دارد.

مقام عالی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین در دیدار با استاندار آذربایجان غربی بر اجرای طرح روکش، خط کشی و ایمن سازی محور ارومیه-سلماس-بازرگان، سه راهی ایواوغلی و‌سرشاخه کریدور مهم‌بندر امام -بازرگان خبر داد.

حسن نیا در ادامه این دیدار برای اجرای طرح‌های آسفالت و ایمن سازی شهرستان ماکو تا خروجی این شهر، پلدشت-مرگنلر و شوط به سمت سه راهی شوط که در حوزه منطقه آزاد ماکو قرار دارند، به صورت مشارکتی ملی-استانی قول مساعد داد.   انتهای پیام/م   سفر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به  آذربایجان غربی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: ۱۰هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی و پایانه برکت برای اربعین امسال با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان احداث می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سیدزاهدین چشمه خاور صبح امروز در نشست هماهنگی اربعین حسینی در بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای به منظور تسهیل در تردد زائران اربعین در محورهای مواصلاتی کشور که در محل پایانه برکت مهران با حضور رئیس سازمان راهداری کشور برگزار شد، گفت: بعد از دفاع مقدس بحث پیاده روی اربعین به عنوان مهمترین رخداد مهم کشور باید در خور و شایسته مسلمانان جهان برگزار شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام با اشاره به اینکه سال گذشته ناوگان حمل و نقل به خوبی مدیریت شد، گفت: همچنین هیچ مورد گرمازدگی در اربعین گذشته وجود نداشت که نشان از اقدامات موثر راهداری بوده است.

وی با بیان اینکه اربعین باید هر سال باشکوه‌تر برگزار شود، افزود: سال گذشته 5 هزار متر سایبان در ظرف 25 روز احداث شد و هم اکنون نیز احداث 10هزار مترمربع سایبان در پایانه مرزی و پایانه برکت برای اربعین امسال با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد تومان در حال احداث است.

چشمه خاور ادامه داد: تبدیل و تثبیت سایبان های قارچی که به صورت موقت در سال گذشته ایجاد شده بود نیز به سایبان دائم در حال انجام است.

وی در ادامه با اشاره به احداث 12 هزار مترمربع کف پوش محوطه پایانه مرزی مهران با اعتباری بر 22 میلیارد تومان، گفت: برخی سرویس های بهداشتی نیز در این پایانه نوسازی خواهد شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام به اقدامات انجام شده در پایانه برکت نیز اشاره کرد و گفت: یک سایبان از در ورودی تا مرکز پایش به شکل سازه فضایی با دهانه ی 38 متر احداث خواهد شد که پیمانکار آن نیزمشخص شده است.

وی افزود: در بحث نصب دوربین های تشخیص چهره نیز قرارداد 47 میلیارد تومان با پیمانکار برای نصب 72 دوربین منعقد شده است.

چشمه خاور یادآور شد: بخشی از فاضلاب پایانه برکت تعویض شده و برای جلوگیری از تجمع آب‌های سطحی کانال های هدایت آب در حال احداث است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام به قراردادهای متعددی منعقد شده در حوزه راه‌ها اشاره کرد و گفت: قرارداد 108 میلیارد تومانی محور ایلام- مهران، مهران- دهلران و حوزه شهرستان ملکشاهی  منعقد شده است.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 74 هزار تابلو کامپوزیتی در سراسر استان نصب شد. همچنین 20 میلیارد قرارداد خط کشی انجام و روشنایی برای تمام نقاطی که نیاز به روشنایی داشته‌اند صورت گرفت.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • محور هراز بازگشایی شد
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است