Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه تعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات جهت بهبود زیرساخت بازی‌های آنلاین و رفع مشکلات آن‌ها؛ از مخاطبان این بازی‌ها دعوت می‌شود تا مشکلات خود را گزارش کنند.

برای بررسی مشکلات این بازی‌ها به صورت دقیق‌تر و رصد منشا مشکلات نیاز است تا تعداد نمونه‌ها و اطلاعات اولیه افزایش یابد تا شرکت زیرساخت با بررسی دقیق این اطلاعات اولیه بتواند موضوع را ریشه‌یابی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل تعدد این بازی‌ها و همچنین تعدد شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت، بهترین روش برای کسب اطلاعات اولیه مشارکت عمومی مخاطبان خواهد بود.

در همین راستا از تمام مخاطبان بازی‌های آنلاین کنسولی و رایانه‌ای تقاضا می‌شود با تکمیل فرم مربوطه که در سایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای قرار دارد ما را در جهت رفع این مشکلات یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: تب مسابقات اطلاعات عمومی آنلاین در ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خواندنی جالب ترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، سیدمحمد آقامیری، استاندار قم در سومین جلسه شورای مسکن امسال با اشاره به اینکه هر ماه باید هزار مسکن تحویل متقاضیان شود، افزود: جلسات منظمی با حضور مسئولان مربوطه شکل گیرد تا زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز واحدهای آماده نهضت ملی مسکن سبب تاخیر در تحویل نشود.

استاندار در ادامه به جایگاه مناسب استان قم در خصوص نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روند پیشرفت باید امسال تسریع شود تا بتوانیم این جایگاه را حفظ کنیم.

وی به تورم اسفند ماه اشاره کرد و افزود: یکی از دلایل عمده تورم استان قم در ماه گذشته تورم مسکن بوده که عملکرد در این زمینه مناسب نبوده است.

استاندار گفت: تحویل سریع مسکن‌ها سبب کاهش تقاضا و کاهش نرخ مسکن می‌شود که در کلان نرخ تورم را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق هرچه سریع‌تر واحدها به متقاضیان تحویل شود تا نیاز جامعه به مسکن کاهش یابد.

در این جلسه مدیران کل راه و شهرسازی، تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد مسکن گزارشی از روند پیشرفت طرح‌ها ارائه کردند.

در پایان جلسه ۳۰۰ سند زمین‌های نهضت ملی مسکن شهر سلفچگان به مساحت ۸۰ هکتار که به همت اداره کل ثبت اسناد تنظیم شده بود به بنیاد مسکن تحویل شد.

دیگر خبرها

  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • امکانات زیرساختی طرح‌های حمایتی مسکن سریع‌تر تامین شود
  • جشنواره‌ای مستقل برای استریمرها برگزار می‌شود
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟
  • توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی