Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویسنته دل بوسکه برای اولین بار، بدون سبیل ظاهر شد.

طرفداری- این مربی اسپانیایی، ناراحتی خود را از نبودن نام مسی در میان نامزد های احتمالی جایزه توپ طلا اعلام کرد.

به گزارش مارکا، در حالی که گمانه ها بر این است که لوکا مودریچ برنده جایزه توپ طلا خواهد شد و احتمالا شماره 10 آبی اناری در میان سه نامزد نهایی این جایزه حضور نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی اسپانیایی در مصاحبه خود گفت:

من بسیار تعجب می کنم که مسی در میان سه نامزد توپ طلا حضور ندارد. فکر می کنم اگر مسی در لیست بهترین ها نباشد، از ارزش و اعتبار جایزه کم می شود. حداقل کمی عجیب است.

هم چنین مربی سابق تیم ملی اسپانیا، خشنودی خود را از رقابتی بودن این فصل لالیگا بیان کرد. او در این زمینه گفت:

خیلی خوب است که سویا در میان تیم های بالای جدول حضور دارد (تا پایان هفته 13، سویا صدرنشین لالیگا است) و امسال، لالیگا به اندازه کافی رقابتی شده و این به معنی است که تیم های دیگر، احتمال بیشتری برای قهرمانی دارند. اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسلونا مدعیان اصلی هستند، اما فوتبال باید رقابتی باز برای تیم های بیشتری باشد.

سانتیاگو سولاری که اکنون هدایت لوس بلانکوس را بر عهده دارد، در زمان مربی گری دل بوسکه به عنوان بازیکن به سفید های مادرید پیوست.

او در این مربی آرژانتینی رئال مادرید گفت:

ما سولاری را به عنوان جانشین روبرتو کارلوس و نیز وینگر چپ (در سال 2000) خریدیم. او بسیار منظم بود، به طوری که در فینال گلاسکو (فینال لیگ قهرمانان اروپا 2002 که رئال مادرید قهرمان شد)، او در کنار ماکله له بازی کرد و حتی در گل زیدان مشارکت داشت.

این مربی اسپانیایی در نهایت در مورد ظاهر جدید خود با خنده گفت:

خوب، بعد از 45 سال سبیل خود را زدم، پس از مقاومت زیاد! امیدوارم به زودی و مثل همیشه سبیل هایم در بیاید.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۹۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، دل‌بوسکه به این ترتیب کسی خواهد بود که بر عملکرد فدراسیون فوتبال اسپانیا در ماه های آینده نظارت خواهد کرد. 

بعد از برکناری لوئیس روبیالس و جنجالی های اخیر در مورد واگذاری میزبانی سوپرجام اسپانیا به عربستان، پلیس به دفاتر فدراسیون یورش برد و چندین نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند. مسئله ای که به دخالت دولت منجر شد و فیفا و یوفا نیز سریعا به اسپانیا هشدار دادند.

امروز آلگریا واگذاری کمیته نظارت به یک چهره مشهور فوتبالی را تایید کرد تا از فشار یوفا کاسته شود: «هفته گذشته ما کمیسیون نظارت بر فدراسیون را ایجاد کردیم. یک نهاد سرپرستی و نظارتی که سه هدف دارد. اول، نمایندگی فوتبال اسپانیا دوم، اطمینان از شفافیت و عملکرد خوب در روند انتخابات پیش رو و سوم، موفقیت در برابر چالش هایی که فوتبال اسپانیا در پیش دارد، جام ملت های اروپا، بازی های المپیک و جام جهانی 2030، من افتخار دارم ویسنته که دل بوسکه را به عنوان رئیس این نهاد اعلام کنم.»

دل بوسکه، چهره ای محبوب و مردمی، سال ها مربی و بازیکن رئال بود و با این تیم به افتخارات داخلی و بین‌المللی زیادی رسید (از جمله دو لیگ قهرمانان). او اسپانیا را نیز قهرمان جام جهانی 2010 و یورو 2012 کرد. 

دیگر خبرها

  • نامزدی امباپه و انریکه برای دو جایزه ارزشمند
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • کری مک‌منمن با توخل: گفتم موفق باشی، نه اینکه ببری!
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده