Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

رحیم یوسفی درباره برد پرسپولیس مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: پرسپولیس به اندازه کافی بازیکن ندارد و دیروز دیدیم که بازیکنان جوانی در ترکیب این تیم قرار گرفتند، اما به هر حال پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و نامش لرزه به اندام تیم‌های مقابل می‌اندازد. به نظر من پرسپولیس امروز عاقلانه بازی کرد و حتی گل دوم هم صحیح بود، اما به هر حال اشتباهاتی هم در بین برخی از بازیکنان دیدیم که باید این مسائل برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نظر من با وضعیتی که پرسپولیس دارد، بازیکنان این تیم هنر کردند.

وی تصریح کرد: البته ما امروز با تیمی بازی کردیم که خیلی قدرتمند نبود، اما به نظر می‌رسد با این شرایط اگر مقابل سپاهان و ذوب‌آهن بازی کنیم، دچار مشکل خواهیم شد. سپاهان و ذوب‌آهن تیم‌های بزرگ و با ثباتی هستند و با این نوع بازی و با این نفرات خیلی سخت است که مقابل تیم‌هایی که نام بردم شکست نخوریم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد نحوه بازی این تیم در تبریز افزود: هر مربی ابتدا تیمش را برای گل نخوردن به زمین می‌فرستد و مطمئنا برانکو هم ابتدا طوری تیمش را به زمین فرستاد که گل نخورد. پرسپولیس هم امروز همین کار را انجام داد و ابتدا گل نخورد و بعد روز ضدحمله گل زد و به هر حال این شرایط تیم پرسپولیس در بازی با ماشین سازی تبریز بود.

یوسفی در مورد اینکه پرسپولیس می‌تواند باز هم در لیگ قهرمان شود، گفت: اگر پرسپولیس تا پایان نیم‌فصل همین طوری عاقلانه بازی کند و باخت ندهد، به نظر من در نیم‌فصل دوم شرایط بهتر خواهد شد و پرسپولیس باز هم می‌تواند قهرمان شود. مطمئنا در نیم‌فصل بازیکنان جدید به این تیم اضافه می‌شوند و شرایط برای ادامه کار بهتر خواهد شد. در بازی‌های باقیمانده باید تلاش کرد تا باختی نداد و به نظرم در این شرایط مساوی بهتر از هر چیزی است.

وی در مورد اینکه بهترین بازیکن این تیم در بازی مقابل ماشین سازی چه بازیکنی بود، گفت:به نظرم پرسپولیس دیروز بهترین بازیکن نداشت اما عملکرد بیرانوند و خلیل‌زاده بهتر از بقیه بود و می‌توانیم این دو بازیکن را بهترین بازیکن پرسپولیس و ماشین سازی عنوان کنیم.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: متاسفانه همیشه قبل و بعد از بازی سپاهان، مشکلاتی برای پرسپولیس به وجود آمده که امیدوارم مسئولان به این موضوع رسیدگی کنند.

به گزارش مشرق، محمد منصوری پیشکسوت پرسپولیس در خصوص تساوی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل سپاهان اصفهان، اظهار داشت: بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم بود که متاسفانه نتوانستیم به سه امتیاز دست پیدا کنیم. این ۳ امتیاز می‌توانست ما را به صدر جدول برگرداند، اما شک ندارم در بازی‌های آینده توان صدرنشینی را داریم و باید منتظر لغزش استقلال باشیم. امیدوارم بازیکنان در هفته‌های باقی‌مانده بیشترین تلاش خود را انجام دهند.

وی در مورد توهین‌هایی که بانوان هوادار پرسپولیس شد، گفت: قطعا باید با آن فرد برخورد شود چون به بانوان تیم پرسپولیس توهین کرده است. نمی‌دانم چرا باشگاه سپاهان این فرد را جزو کانون هواداران خود قبول نمی‌کند، چراکه تصاویر زیادی از او منتشر شده و این فرد در اتوبوس هواداران سپاهان بوده است. در نهایت باید با خاطیان برخورد شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه آیا اوسمار ویرا برای فصل بعد در پرسپولیس می‌ماند، گفت: به عنوان هوادار و پیشکسوت پرسپولیس دوست دارم بماند، چون بازی‌های پرسپولیس در نیم فصل کاملا تغییر کرده است. امیدوارم مدیریت با اوسمار تمدید کند چون شک ندارم با حضور او می‌توانیم در آسیا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منصوری در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم که او در این بازی مهم درون دروازه قرار گرفت و همه هواداران از این موضوع خیالشان راحت شد و امیدوارم دیگر شاهد مصدومیت بیرانوند نباشیم. خوشبختانه در بازی‌های بعدی هم حضور دارد و دروازه تیم را بیمه می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا پرسپولیس در فصل بعد نیاز به جذب بازیکن دارد؟ تصریح کرد: ۱۰۰ درصد پرسپولیس نیاز به بازیکن دارد. خوشبختانه امیررضا رفیعی در این چند بازی عملکرد خوبی داشته و متاسفانه فقط در بازی آلومینیوم گل خورده است. با این حال، تیم نیاز به یک دروازه‌بان و یک دفاع وسط دارد تا برای فصل بعد به مشکل نخورد. امیدوارم مدیریت باشگاه بتواند خواسته‌های کادرفنی را برآورده کند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم مقابل نساجی مازندران، گفت: درست است نساجی در این فصل نتایج ضعیفی به دست آورده، اما همیشه تیمی منسجم و دونده بوده و از زمانی که ساکت الهامی به این تیم برگشته، متحول شده است. امیدوارم پرسپولیس با تمام توان بازی کند و ۳ امتیاز را به دست آورد که بتوانیم به قهرمانی نزدیک شویم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)