Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان گفت: مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس آغاز شد. ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

حکیم ایگدری در حاشیه آغاز مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه گنبدکاووس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گنبدکاووس اظهار داشت: هفته نخست مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور از عصر روز گذشته با شرکت 66 چابکشوار در مجموعه سوارکاری شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مسابقات هفته نخست، 66 راس اسب در 7 دور یک‌هزار متری با هم رقابت کردند.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: در پایان هفته نخست این مسابقات، در دور نخست رامین قهرمانی با اسب قنچ‌اسن، عید محمد غراوی با اسب گوزل، آق‌اویلی بشگرد با اسب تام‌لیدی، نادر صالح‌پور با سریک، کمال دالیجه‌عطا با کایزن، یاسر جرجانی با اسب فانتسک و قربان محمد‌اودک با اسب ایل آی دو عناوین برتر دورهای مختلف را کسب کردند.

هفته هفتم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در آق‌قلا برگزار شدهفته ششم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در آق‌قلا برگزار شدهفته پنجم مسابقات اسبدوانی کورس پائیزه کشور در آق‌قلا برگزار شد دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان افزود: در رقابت‌های این هفته سوارکاران با اسب‌هایی از نژادهای ترکمن، دوخون و تروبرد باهم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: به مربیان، سوارکاران و صاحبان اسب‌های برتر در این هفته بیش از 116 میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد.

دبیر هیئت سوارکاری استان گلستان تاکید کرد: هفته دوم کورس پاییزه فردا در گنبدکاووس برگزار و در فصل‌های بهار، تابستان، پائیز در شهرهای آق‌قلا، بندرترکمن و گنبدکاووس کورس‌های سوارکاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41471/P1357/S6,70/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس

رئیس هیات بازرسی و انتخابات گلستان در جلسه هیات بازرسان انتخابات در گنبدکاووس گفت: به ازای هر شش شعبه اخذ رای یک بازرس تعیین شده است.

هانی محمدی افزود: مردم می‌توانند موارد تخلفات انتخاباتی را به سامانه پیامکی به شماره ۳٠٠٠۷۵۱۱۱ ارسال کنند.

وی تاکید کرد؛ بر مبنای ماده ۷۳ انتخابات، عملکرد کارکنان دستگاه‌های اجرایی در ساعات اداری و غیر اداری در دستور کار بازرسان است.

محمدی افزود: بر اساس ماده ۸۲ قانون انتخابات در صورت بروز تخلف، موارد به دادسرا، شورای نگهبان و تخلفات اداری معرفی می‌شود.

هادی احمدی دبیر ستاد انتخابات گلستان نیز گفت: سلامت انتخابات وظیفه ذاتی و بنیادی هیات‌های اجرایی است و نقش بازرسان حساس و سرنوشت ساز است.

در ادامه جلسه هم چنین مهدی دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس تخریب نامزد‌ها در زمان انتخابات را مصداق بی دینی و بداخلاقی دانست و گفت: بازرسان با قبول مسئولیت، دین به گردن دارند و در صورت بروز هرگونه شائبه جانبداری با جدیت و قانونی برخورد می‌کنیم.

در گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس همزمان با سراسر کشور ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • مسابقات سوارکاری استانهای شمال کشور در ساری
  • بنیامین جرجانی برترین چابکسوار هفته چهارم کورس سوارکاری گنبدکاووس
  • برگزاری مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق(ع) در گلستان
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان شیراز آغاز شد
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس