Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر کریمی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کمیجان اظهار داشت: مشکلات جاده ای و راهسازی شهرستان کمیجان به عنوان یک ضرورت نیاز است که با پیگیری های لازم رفع شود و در صورت امکان اعتبار ملی برای این مهم اختصاص یابد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس افزود: در رابطه با محور آقچه قلعه و مطالبات پیمانکار این پروژه رایزنی شده تا با پرداخت بخشی از مطالبات، تکمیل این پروژه امکان پذیر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولویت دیگر شهرستان کمیجان تعریض محور آهنگران به کمیجان است که از ردیف بودجه ملی نتوانست بهره مند شود، اما پیگیر تخصیص اعتبار برای آن هستیم.

کریمی بیان کرد: پروژه های محورهای کلوان به راستگردان و مسیر امامزاده عباس-یاسبلاغ نیز از جمله پروژه هایی است که به منظور جلوگیری از حوادث جاده ای نیاز است هر چه زودتر تکمیل شود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان ساخت: شهرستان کمیجان تعدادی واحد صنعتی دارد و همچنین تعدادی کارگاه های تولیدی که شاغلان این بخش ها تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اما تامین اجتماعی در این شهرستان فعالیت و شعبه ای در حوزه درمان ندارد.

وی تصریح کرد: برمبنای پیگیری های انجام شده با سازمان تامین اجتماعی، با توجه به اینکه موضوع احداث بیمارستان تامین اجتماعی در این شهرستان به دلیل کم بودن جمعیت تحت پوشش موجود، امکان پذیر نیست، مقرر شده تامین اجتماعی با بیمارستان کمیجان، پزشکان متخصص و داروخانه ها قرارداد منعقد کند تا افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی به صورت رایگان از خدمات درمانی بهره مند شوند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس ادامه داد: در این زمینه نیاز است که پزشکان متخصص همراهی و همکاری داشته باشند و هماهنگی لازم با معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان هم برای تحقق این امر انجام شده است.

کد خبر 4471779

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری علی اکبر کریمی نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهر سازی هرمزگان، مجید سلحشور مدیرکل راه و شهرسازی استان هرمزگان به همراه فواد مراد زاده فرماندار بندرلنگه از پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان بازدید کرد.

سلحشور در حاشیه این بازدید به ایجاد هماهنگی بیشتر بین ادارات شهرستانی جهت تسریع در اجرا اشاره کرد و عنوان داشت: این بازدید به منظور بررسی پیشرفت فیزیکی طرح‌های در حال احداث مسکن توسط پیمانکاران مختلف و هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی در شهر کنگ و بندرلنگه انجام شد.

وی درباره وضعیت ساخت واحدهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان بندرلنگه، اظهار کرد: برنامه ۴ ساله شهرستان ساخت سه هزار و ۹۳۹ واحد است، برای یک هزار و ۹۶۶ واحد مسکونی پروانه اخذ شده که بالغ بر یک هزار و ۳۲۴ واحد فونداسیون به اتمام رسیده است و افزون بر ۶۳۵ واحد دارای اسکلت و سقف است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار و ۳۸۵ نفر از متقاضیان آورده ۴۰ میلیون تومان خود را تکمیل کردند، ادامه داد: ۱۲ هزار و ۷۶۵ نفر در شهرستان بندرلنگه در قالب این طرح ثبت نام کردند که در مجموع افزون بر ۲ هزار و ۵۵۲ نفر تأیید نهایی شدند.

کد خبر 6094373

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • اتمام فونداسیون ۱۳۲۴ واحد نهضت ملی مسکن در بندرلنگه
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • بررسی وضعیت پروژه‌های تامین آب شرب در شهر و روستا‌های شهرستان پیرانشهر
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • اجرای ۲۰۰۰ پروژه با پیشرفت ۹۰ درصدی در شهرداری قم