Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارل هاینتس رومینیگه نایب‌رئیس باشگاه بایرن مونیخ ضمن تمجید از شخصیت نیکو کوواچ ابراز امیدواری کرد که این سرمربی کروات تا سالهای سال سکان هدایت بایرن را در دست داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی قاطع 5-1 بایرن مونیخ مقابل بنفیکا در رقابتهای چمپیونزلیگ از بار فشارهای وارده به نیکو کوواچ سرمربی این تیم کاسته یا دست کم برای او زمان خریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا که هفته‌ی گذشته بعد از تساوی مقابل تیم قعر جدولی فورتونا دوسلدورف، قرارگرفتن در رده‌ی پنجم جدول بوندس‌لیگا و فاصله‌ی 9 امتیازی بایرن با بوروسیا دورتموند رقیب همیشگی‌اش، به نظر می‌رسید کوواچ در صورتی که مقابل بنفیکا یک نتیجه‌ی بد دیگر بدست بیاورد از باشگاه مونیخی اخراج خواهد شد.
 
اما حالا کارل هاینتس رومینیگه نایب‌رئیس بایرن مونیخ در گفتگو با روزنامه‌ی آلمانی آبند زایتونگ به حمایت از کوواچ پرداخت. رومینیگه اشاره کرد که باشگاه بایرن مایل است شاهد موفقیت کوواچ باشد. رومینیگه در این مصاحبه گفت:" آرزوی همه‌ی ما در باشگاه بایرن مونیخ این است که همکاری‌مان با نیکو کوواچ بلندمدت باشد. آرزوی من این است که نه تنها تا کریمسس 2018 بلکه حتی تا کریسمس 2019 و 2020 هم سرمربی ما نیکو کوواچ باشد".

 

رومینیگه در ادامه گفت:" کوواچ بایرن را می‌شناسد. او شخصیت خاصی دارد، البته خاص از نوع مثبت. فارغ از مسائل حرفه‌ای من کوواچ را به عنوان یک انسان دوست دارم. او سرمربی‌ای است که اهل جنگیدن است و از تغییرات نمی‌ترسد. و بله، شکی نیست که باید یک سری چیزها را تغییر دهد".

 

رومینیگه در ادامه‌ی مصاحبه‌ی خود می‌گوید باشگاه بایرن مونیخ مایل است به کوواچ فرصت جبران عقب‌ماندگی تیمش در بوندس‌لیگا را بدهد اما تاکید می‌کند که کوواچ باید نتیجه بگیرد. رومینیگه در گفتگوی خود گفت:" در نهایت نتایج بایرن باید مطابق آنچه از این تیم انتظار می‌رود باشد. بایرن مونیخ در پایان فصل نباید و نمی‌تواند در رتبه‌ی پنجم جدول بوندس‌لیگا قرار داشته باشد".

 

نیکو کواچ (سرمربی) بایرن مونیخ کارل‌هاینس رومینیگه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نیکو کواچ سرمربی بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ

سیستم کاری اونای امری به طور کامل با سیاست‌های بایرن مونیخ در تضاد است

طرفداری - اتلتیک | اونای امری که به تازگی قراردادش با استون ویلا را تا ۲۰۲۷ تمدید کرده، تا چند هفته پیش یکی از گزینه‌های بایرن مونیخ برای در دست گرفتن هدایت این تیم به شمار می‌رفت، با این حال علاقه باواریایی‌ها هیچ‌گاه رنگ واقعیت به خود نگرفت و امری نیز قرارداد جدیدی با ویلا امضا کرد.

اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی امری علاقه چندانی به بایرن مونیخ نداشت

هرچند سران بایرن مونیخ تماس‌های اولیه را با اونای امری برقرار کرده بودند، اما سرمربی اسپانیایی علاقه‌ای به نشستن روی نیمکت آلیانتس آرنا نداشت و حتی در صورت جدی‌تر شدن روند مذاکرات نیز بعید بود که پیشنهاد بایرن مونیخ را بپذیرد. اما چه عواملی باعث دورشدن امری از بایرن مونیخ شدند؟

اونای امری نیز به مانند سایر مربیان اسپانیایی علاقه دارد که از قدرت تمام و کمال و اختیارات فراوان برخوردار باشد، همچنین تعداد مربیان و اعضای روی نیمکت نیز توسط خود او تعیین شوند. هر دو موضوع مطرح‌شده، در باشگاهی مانند بایرن مونیخ بی‌معنی است و سرمربی این تیم باید به طور کامل تسلیم خواسته‌ها و تصمیمات مدیران باشد. 

اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟

دیگر عاملی که امری را به سرمربی‌گری در بایرن مونیخ بی‌میل کرد، اظهارنظر بیش از حد مدیران این باشگاه در رسانه‌ها بود. از نظر امری، سران بایرن مونیخ از اینکه مسائل درون خانوادگی را با رسانه‌ها به اشتراک بگذارند و در ملا عام از سرمربی تیمشان انتقاد کنند، هیچ ترسی نداشته و در عوض به آن عادت هم دارند!

تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • تونل وحشت؛ چرا هیچکس قبول نمی کند سرمربی بایرن مونیخ شود؟
  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • ارنستو والورده و اشتفان کونتس، گزینه‌های جدید هدایت بایرن مونیخ
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • اطرافیان توماس توخل: احتمال ماندن این سرمربی در بایرن مونیخ وجود دارد
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس