Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-23@13:02:42 GMT

فوت مادر شهیدان تقوی پور

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۹۸۶۴

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد؛ سیده مریم رضوی پور مادر شهیدان سید حمداله و سید شیرزاد تقوی پور در سن ۹۰ سالگی عصر دیروز به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع مادر این شهیدان، از ساعت ۱۴ امروز در روستای دشت مازه کهگیلویه برگزار و در گلزار مطهر شهدای این روستا و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هم چنین مراسم سومین روز و ختم آن مرحومه مغفوره روز یکشنبه، در دو نوبت صبح و عصر در مسجد امام محمد باقر روستای دشت مازه برگزار می شود.

شهید سید حمد اله تقوی پور ۲۷ مهرماه سال ۱۳۶۴ و در سن ۲۱ سالگی در جبهه‌های سردشت کردستان به درجه رفیع شهادت نائل شد و شهید سید شیرزاد تقوی پور ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۶۶، در سن ۲۴ سالگی در مناطق عملیاتی اندیمشک به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مادر شهیدان مراسم تشییع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۹۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در آستانه برگزاری کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین اجلاسیه شهدای ارتش استان، تعدادی از این تابلو‌ها بعد از تکمیل مراحل بازسازی و مرمت، جهت نصب بر روی تیر‌های برق در سطح شهر از مبدأ یاسوج به گچساران منتقل شد. سایر تابلو‌های شهدای استان نیز با سرعت در حال بازسازی و مرمت بوده که به زودی در سطح شهر‌های استان نصب خواهد شد. گفتنی است کنگره ملی دو هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد قرار است مهرماه امسال برگزار شود.

دیگر خبرها

  • اقتدار امروز کشورمان مرهون رشادت شهیدان است
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • مادر شهیدان رادی مهمان فرزندان شهیدش شد
  • مادر شهید اقتدار: عملیات وعده صادق دلم را آرام کرد
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی
  • تشییع پیکرمادر وهمسر شهیدان سلطانی
  • شهدا بزرگترین قدرت نرم در برابر دشمنان هستند
  • انتقال نخستین سری از تابلو عکس آماده شده شهدا به شهر گچساران
  • تشییع مادر شهید در فارسان
  • تشییع پیکر پدر شهیدان محمدیان