Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@03:12:40 GMT

دستگیری عامل آتش سوزی خودرو پلیس

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۳۹۹۰۳

دستگیری عامل آتش سوزی خودرو پلیس

عامل آتش سوزی خودرو پلیس در شهرستان کنگان دستگیر و روانه زندان شد.

 علی حسن‌پور دادستان بوشهر با اشاره به تشکیل پرونده در پی حریق خودرو پلیس در کنگان اظهار داشت: در پی تذکر رئیس پاسگاه انتظامی شیرینو شهرستان کنگان به یک راکب موتورسوار مبنی بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی نامبرده مبادرت به توهین و تهدید رئیس پاسگاه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

---

وی با بیان اینکه راکب موتور سوار اقدام به پاشیدن بنزین به داخل خودرو پلیس کرد افزود: در حالی که خودرو پلیس با تعدادی از ماموران در سطح حوزه استخفاظی مشغول انجام ماموریت بودند راکب موتورسوار با یک بطری حاوی بنزین ضمن حمله به خودرو یاد شده و پاشیدن بنزین به داخل خودرو مبادرت به حریق عمدی خودرو پلیس کرد.

دادستان بوشهر افزود: در این حاثه یکی از ماموران درون خودرو پلیس دچار سوختگی سطحی شد و متهم بلافاصله پس از صدور دستور قضایی توسط دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کنگان دستگیر شد.

حسن‌پور بیان کرد: اتهام این موتورسوار دال بر اخلال در نظم وتوهین و تهدید به پلیس و تحریق عمدی اموال دولتی تفهیم شد که با صدور قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد./ تسنیم 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۳۹۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی صبح جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماٌموران انتظامی شهرستان دهلران بر اساس اقدامات پلیسی از ورود یک دستگاه کامیون حامل احشام قاچاق وفاقد هرگونه مجوز تردد از یکی از شهرستان‌های همجوار به حوزه شهرستان دهلران مطلع و پیگیری موضوع را دردستورکار خود قرارگرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی شهرستان دهلران کامیون مورد نظر را در محور اصلی این شهرستان توقیف و در بازرسی از آن ۱۰۰ راس گوسفند فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه ۳ متهم که قصد تحویل این دام‌ها به خارج از استان داشتند را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه ارزش این تعداد دام قاچاق برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: متهمان با توجه به اینکه دارای سابقه قاچاق احشام در سوابق خود داشتند جهت سیر مراحل تحویل مرجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی به تشدید فعالیت‌های پلیس در امر مبارزه با قاچاق دام اشاره کرد و گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر 6095445

دیگر خبرها

  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی یسنا
  • دادستان: تحقیقات برای دستگیری عوامل مفقودی «یسنا» ادامه دارد
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در هندیجان
  • دستگیری ۳ قاتل فراری در ۳ عملیات ضربتی | عامل قتل با وینچستر دستگیر شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در نیمروز
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان