Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار مهر از پرداخت ۷۰ درصدی صورتحساب مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی تا پایان مهرماه در روزهای آینده خبر داد و اظهار داشت: در خصوص مطالبات مراکز درمانی دانشگاهی تا پایان شهریور ماه بطورکامل پرداخت شده است.

وی افزود: مطالبات داروخانه های شهرستانهای زلزله‌زده تا پایان مرداد ماه پرداخت شده و طی روزهای آینده سایر مراکز نیز پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از پرداخت مطالبات مراکز بهداشتی درمانی روستائی تا مهرماه سخن گفت و افزود: مطالبات بیمارستانهای خصوصی و غیردانشگاهی نیز تا پایان تیرماه پرداخت شده است.

وی توجه به بیماران خاص را جزو اولویت ها دانست و بیان داشت: در ۶ ماهه اول سال جاری بیش از ۲۲ میلیارد تومان برای آنها هزینه شده است.

مظفری ادامه داد: در مجموع در حال حاضر ۱۰۴۰ موسسه درمانی طرف قرارداد بیمه سلامت هستند و مشغول ارائه خدمت به بیمه شدگان هستند.

وی تصریح کرد: بیمه شدگان در صورت هرگونه شکایت میتوانند با سامانه ۱۶۶۶ یا با شماره ۳۷۲۲۴۱۸۴۹ واحد رسیدگی به شکایات اداره کل بیمه سلامت تماس بگیرند یا به صورت حضوری به اداره کل مراجعه نمایند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: در طی ۶ ماهه اول امسال، بیش از ۶ میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی طرف قرارداد صورت گرفته است و می توان گفت حدوداً روزانه ۱۷۰۰۰ بار مراجعه داشته ایم.

مظفری در پایان اظهار داشت: در کرمانشاه بیش از ۶۰ درصد از مردم تحت پوشش ۵ صندوق بیمه ای سازمان بیمه سلامت هستند که ماهیانه ۳۵ میلیارد تومان برای آنها هزینه میشود.

کد خبر 4471787

منبع: مهر

کلیدواژه: بیمارستان سازمان بیمه سلامت مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: در سال گذشته ۱۳ هزار و ۶۷۸ نفر با ادعای جراحات ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی اردبیل مراجعه کردند.

نگار خوشنویس در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از این تعداد سه هزار ۵۹۲ نفر زن و ۱۰ هزار و ۸۶ نفر مرد بودند.

وی خاطرنشان کرد: طبق آمار اعلامی از مراکز به طور میانگین بیشترین مراجعین در تیرماه با یک هزار و ۵۴۷ نفر و کمترین مراجعین مربوط به اسفند ماه با ۷۷۰ نفر بوده گزارش شده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به گزارش واحد آمار اداره کل تعداد مراجعین نزاع نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ که حدودا ۱۴ هزار نفر بوده است کاهش ۸ درصدی را نشان می دهد.

خوشنویس بیان کرد: بیشترین دلیل مراجعه به مراکز پزشکی قانونی استان و حتی کشور نزاع و درگیری است و افراد بعد از مراجعه به مراکز انتظامی و قضایی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع شده و بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی و صدمات برای آنها گوهی صادر می شود.

کد خبر 6097145

دیگر خبرها

  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • هدفگذاری تامین اجتماعی برای ارتقاء سلامت و رضایتمندی کارگران
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج ادامه دارد
  • بیمه رایگان دهک‌های یک تا پنج جامعه ادامه دارد
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت