Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: خلبان خطوط هواپیمایی ژاپن در فرودگاه هیثرو لندن به جرم مستی دستگیر و به ده ماه زندان محکوم شد.

کاتسوتچی جیتسوکاوا که در مسیر لندن - توکیو پرواز می کرد تقریبا ده برابر مقررات الکل مصرف کرده بود. کاتسوتچی جیتسوکاوا در 28 اکتبر پس از اینکه راننده خودروی خدمه پروازی فرودگاه هیثرو متوجه بوی الکل شد و آن را به مقامات گزارش داد، بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاضی Judge فیلیپ متیوز گفت: این خلبان ژاپنی مسافران را درمعرض خطر قرار داده بود و می توانست با هرگونه پیامد فاجعه بار روبرو شود.متیوز با اشاره به حکم محکومیت جیتسوکاوا از سوی دادگاه ازیلورث کراون لندن گفت: هرگونه تصور در باره ادامه خلبانی وی وحشتناک و غیر قابل تصور خواهد بود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

هشدار معاون دادستان به عاملان بی آبرویی دختر ۹ ساله در مشهد+ عکس تجاوز دو مرد افغان به دختر 15 ساله! + جزییات تلخ وحید مرادی بعد از قتل در زندان بخشیده شد !+ فیلم و عکس نوعروس و نریمان در تهران شلاق می خورند! / تازه داماد فاش کرد قتل فجیع دوست صمیمی با ضربات چاقو در یک پارتی شبانه / در گناوه رخ داد وقتی پشت دخل مغازه اتابک رفتم او دیگر چهره شیطان به خود گرفت و درها را قفل کرد خانه مجردی دوست مجید آبروی دختر دبیرستانی را برد / وقتی آتنا دختر بابا نبود ! مهدیه به گناه ناکرده توسط شوهرش محاکمه می شد! / دختر ناتنی شلاق می زد! لحظه کتک خوردن یک مرد توسط پلیس+ فیلم دختری در فیلم ناجور بود چون مادرش می خواست!+عکس تصادف شدید پژو 206 دو سرنشین آن را وسط اتوبان یاسینی پرت کرد +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا شهردار کرج دستگیر شد لحظه وحشت عجیب یک زن از بادبادک!+فیلم ماجرای لیست بازیگرانی که فرزند 2 تابعیتی دارند / گاف یک روزنامه+ عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قاضی Judge اخبار حوادث الکل ژاپن خلبان بازداشت مست عکس دختر ایران فیلم پلیس مرد زندگی داماد نجات فلوریدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۰۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها

در پارک‌های ژاپن، گوزن‌ها با سر خم کردن و تعظیم در برابر بازدیدکنندگان، درخواست غذا و توجه می‌کردند. این رفتار آموخته‌شده در طول زمان در آنها شکل گرفته بود، زیرا متوجه شده بودند که این حرکات می‌تواند به آنها پاداش برساند.

 مردم نیز از این تعامل لذت می‌بردند و با غذا دادن و نوازش کردن گوزن‌ها، این رفتار را تقویت می‌کردند. این صحنه‌ها نشان می‌داد که چگونه حیوانات می‌توانند با محیط پیرامونشان سازگار شوند و رفتار‌های جدیدی بیاموزند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرآنلاین

 

tags # حیوانات سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • «آدرخش و رقص فانتوم‌ها» در نمایشگاه کتاب طنین می‌اندازد
  • ناپدیدشدن هزاران پناهجو که قرار است به رواندا فرستاده شوند
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • (ویدئو) تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • ببینید | تعظیم یک گوزن پس از خوردن غذا به سبک ژاپنی‌ها