Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-03-29@09:53:15 GMT

لزوم تشکیل کارگروه بررسی وضعیت موسیقی خیابانی

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۰۵۶۸

به گزارش وانانیوز، 

حجت نظری  با اشاره به  وضعیت موسیقی خیابانی در تهران گفت: متأسفانه از موسیقی خیابانی حمایتی انجام نمی‌شود و حتی بعضا دیده می‌شود که نیروهای شهرداری با این گروه‌های موسیقی به عنوان سدمعبر برخورد می‌کنند.


وی با بیان اینکه براساس قانون، وزارت ارشاد مسئولیت ارائه مجوز به گروه‌های موسیقی را برعهده دارد و برهمین اساس می بایست برای وضعیت گروه‌های موسیقی‌ خیابانی نیز  چاره اندیشی کند، ادامه داد: وزارت ارشاد می بایست محور تصمیم گیری باشد و مجموعه‌هایی همچون شهرداری و پلیس نیز کمک کننده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری با بیان اینکه فعالیت گروه های موسیقی خیابانی باید از سوی وزارت ارشاد به رسمیت شناخته شود افزود: اگر میخواهیم اقدام جدی در مورد تعیین وضعیت گروه‌های موسیقی خیابانی اتفاق بیفتد باید وزارت ارشاد وارد میدان شود؛ در غیر این صورت شهرداری نمی‌تواند با بخشنامه و مصوبه به ادامه فعالیت این گروه‌ها کمک کند. به همین دلیل نیز لازم است که کارگروهی برای بررسی وضعیت و حمایت از این هنرمندان با محوریت وزارت ارشاد تشکیل شود.


انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران موسیقی خیابانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه امسال بر روی شعار سال تمرکز ویژه خواهیم کرد، گفت: کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران تشکیل خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، سید محمود حسینی‌پور امروز در نشست شورای عالی استان، اظهار داشت: برای تحقق شعار سال جلسه‌ای حضور روسای دانشگاه‌ها در دانشگاه مازندران برگزار شد و امیدواریم با تکیه بر اقتصاد دریاپایه و با ایجاد کریدور شمال به جنوب بتوانیم اقتصاد استان را شکوفا کنیم.

 وی با بیان اینکه به سرمایه‌گذاری در زمینه توسعه استان نیاز داریم، گفت: سیاست‌های کلی اقتصاد دریاپایه ابلاغ شده و سیاست دولت توسعه روابط تجاری و اقتصادی با حوزه کشور‌های cis بوده که مازندران در این زمینه جایگاه ممتازی دارد.

 استاندار مازندران با اشاره به  فعالیت‌های دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره)، افزود: لازم است از فرصت‌های استان بهره‌برداری درست کرده و از ظرفیت‌ نخبگان استفاده کنیم.

حسینی‌پور، تصریح کرد: در حوزه علوم دریایی و حمل و نقل دریایی استان مازندران فاقد یک کشتی است و به همین منظور اقداماتی در دست اجراست و در راستای سیاست دولت سیزدهم رونق و تجارت دریایی با کشور‌های همسایه در دستور کار است که برای ساخت 6 کشتی تجاری در مازندران 30 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی افزایش تجارت با کشورهای همسایه را سیاست راهبردی دولت دانست و افزود: برای گسترش تجارت با کشور‌های همسایه کشتی‌های تجاری یکی از ابزار‌های تحقق این سیاست به شمار می‌آید.

استاندار مازندران به بازار بزرگ کشور‌های حاشیه خزر و تعمیق ارتباطات تجاری مازندران اشاره و عنوان کرد: فعال‌سازی ظرفیت تجارت دریایی در استان برنامه‌ریزی شده است.

حسینی‌پور تصریح کرد: در سال گذشته کاهش نرخ تورم در استان مازندران را داشتیم و امسال هم در تحقق شعار سال اقدام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدواریم با حمایت دانشگاه‌های مازندران کارگروه اجرایی شعار سال در استان تشکیل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه اجرایی شعار سال در مازندران
  • بررسی معطلی ۱۰ ساله برخی توافقات کلان در حوزه‌های نفتی و حمل و نقل
  • هیئت بررسی و رفع مشکلات بیمارستان رازی ایلام تشکیل شود
  • کارگروه پیگیری شعار سال در وزارت کار تشکیل شد
  • تشکیل ستاد و کارگروه‌ تخصصی مدیریت بحران زیر بخش‌های کشاورزی
  • تاکید سوریه بر لزوم پایان اشغالگری و حمایت آمریکا از تروریسم
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • تشکیل کارگروه ملی احیاء و ساماندهی دریاچه نمک