Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوان کارشناس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی استان خراسان جنوبی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ گفت : در این طرح زوج های روستایی که ناباروری دارند واز نظر درآمد در مضیقه مالی باشند، با معرفی دهیاران وبخشداری ها تحت پوشش قرار می گیرند و صفر تا صد هزینه های آنان توسط بیمه برکت پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    وی افزود: واجدین شرایط با معرفی دهیاری ها پس از تشکیل پرونده به مراکز درمانی معرفی و تا زمان بچه دار شدن هزینه‌های آنها و حتی هزینه ایاب و ذهاب آنها در شهرهای دور دست پرداخت می شود.   جوان از دیگر فعالیت های بیمه برکت را اجرای طرح« مهدوی» برای زیر پوشش گرفتن ایتام زیر ۱۸ سال تحت پوشش سازمان بهزیستی در قالب بیمه عمر و سرمایه گذاری و درمان تکمیلی به صورت رایگان اعلام کرد .   کارشناس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی استان خراسان جنوبی، بیمه رایگان منازل مسکونی روستاییان تحت پوشش کمیته امداد ،بیمه درمان تکمیلی روستاییان با تخفیف ۹۰ درصدی را از دیگر فعالیت‌های اعلام کرد.   وی از اجرای طرح بیمه بازنشستگی روستاییان بین سنین یک تا ۵۰ سال خبرداد و افزود: در راستای خدمات بیمه ای،طرح بیمه عمر و سرمایه‌گذاری نیز در حال انجام است.   جوان با اشاره به اینکه بنیاد برکت در راستای اشتغال، عمران، محرومیت‌زدایی نیز فعالیت دارد ادامه داد: بررسی طرح ها ی تولیدی و اختصاص اعتبار به ارگان ها و اشخاص در اجرای طرحهای تولیدی غیر کشاورزی از دیگر برنامه‌های این بنیاد است.    به گفته وی،علاوه بر روستاها ، شهر های زیر ده هزار نفر جمعیت از جمله آیسک نیز تحت پوشش خدمات بنیاد برکت قرار می‌گیرند.   انتهای پیام/ ط ا   اجرای طرح بیمه بازنشستگی روستاییان بین سنین یک تا ۵۰ سال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستاییان بنیاد برکت خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر لرستان از بیمۀ ۱۱۶ هزار روستایی و کشاورز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمدرضا عسگری، شامگاه سه‌شنبه، در جمع خبرنگاران گفت: 116 هزار نفر بیمه‌شدۀ صندوق بیمه اجتماعی در لرستان هستند.

او با بیان اینکه 60هزار و 263 نفر در لرستان بیمه‌شدۀ فعال هستند، اضافه کرد: ما در سال 1402 به‌اندازۀ 16سال گذشته کشاورز بیمه‌شده داشته‌ایم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر لرستان با اشاره به عدم همکاری برخی از فرمانداران این استان با این صندوق، مطرح کرد: بیمۀ کشاورزان، عشایر و روستاییان اولویت این فرمانداران نبوده‌است.

13 هزار هکتار از محصولات زراعی لرستان بیمه شد

عسگری بیان کرد: مادران ساکن در مناطق روستایی و عشایری که دارای سه فرزند و بیشتر باشند به‌صورت رایگان در صندوق بیمۀ اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بیمه می‌شوند.

او با اشاره به ثبت‌نام 3380 نفر مادر دارای سه فرزند و بیشتر در لرستان برای برخورداری از بیمۀ روستایی، اضافه کرد: تاریخ تولید فرزند سوم این خانواده‌ها باید فروردین 1396 به بعد باشد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر  لرستان اعلام کرد: حق بیمۀ مادران دارای سه فرزند و بیشتر به‌صورت صددرصدی توسط دولت پرداخت می‌شود و برای فرزندان چهارم و پنجم نیز به‌ازای هر فرزند اضافه می‌شود.

عسگری با تأکید به لزوم اطلاع‌رسانی کامل برای بهره‌مندی از بیمۀ اجتماعی اطلاع داد: حداقل حق بیمه برای افراد مشمول در این صندوق سالانه 960هزار تومان است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • ۱۱۶هزار روستایی و کشاورز در لرستان بیمه شدند
  • ۱۸۰۰ مادر دارای ۳ فرزند بوشهری در لیست بیمه رایگان
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم