Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:06:36 GMT

کاظمی نشان طلای تکواندو ارتش های جهان را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۱۰۴۲

کاظمی نشان طلای تکواندو ارتش های جهان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، یست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی ارتش‌های جهان ۲۰۱۸ در ۸ وزن و دو گروه مردان و زنان از روز گذشته، پنجشنبه ۸ آذرماه به میزبانی  برزیل در «ریو دو ژانیرو» آغاز شد.

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۵۸- و ۸۰- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که محمد کاظمی در وزن ۵۸- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن ۸۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد کاظمی نماینده وزن دومی کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «کارلوس رودریگوئز» از اکوادور رفت و ۲۰ بر صفر به برتری رسید؛ در ادامه موفق شد «باراک الراشدی» از کویت را ۲۰ بر صفر شکست دهد، سپس رو در روی «الکسی رودنیک» از روسیه قرار گرفت و ۱۷ و بر ۶ به برتری رسیت تا به فینال راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم در فینال با «یوشوای لیانگ» چینی مبارزه کرد و ۳۱ بر ۲۶ پیروز شد و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

کد خبر 4471832

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو تیم ملی تکواندو مسابقات ارتش های جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛به نقل از روابط‌عمومی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر امروز در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست اول و دوم، بازی را به سود خود به پایان ببرد.   ­این دیدار‌ها که برنده دو دست از سه دست مشخص می‌شود، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد در دو دست اول و دوم بازی را به سود خود پایان رسانده و پیروزی و با حساب دو بر صفر به پیروزی برسد.   گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم گروه است، فردا راس ساعت۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قشلاقی و فتحی در آستانه کسب نشان طلای بوکس بین المللی بیشکک
  • رقابت‌های والیبال دانش آموزان جهان؛ پیروزی مقابل اوگاندا در اولین گام
  • حضور تیم ملی والیبال جوانان در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی
  • حسن یزدانی از زیر فشار خارج شد/ تاریخ‌سازی یا ابتلا به سرنوشت دیوید تیلور؟
  • ابتلای حسن یزدانی به درد دیوید تیلور؟
  • نقش هکرهای روسی برای خرابکاری در شرکت‌های آب آمریکا
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد