Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه سیامک نعمتی و شایان مصلح دراین بازی حضور ندارند دست برانکو از همیشه بسته تر خواهد بود و با این وضعیت مساوی هم نتیجه بدی نیست.به گزارش بلاغ،  بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت ملی پوش باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و بازی حساس مقابل ماشین سازی در تبریز به خبرنگار برنا گفت: ماشین سازی تیم خوبی است و پرسپولیس بازی ساده ای در تبریز نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسپولیس با کمبود بازیکن روبرود بود،اما با توجه به اینکه سیامک نعمتی و شایان مصلح دراین بازی حضور ندارند، دست برانکو از همیشه بسته تر خواهد بود و با این وضعیت مساوی هم نتیجه بدی نیست، اما من معتقدم سرخپوشان می توانند در این دیدار برنده شوند.

مهاجم سابق پرسپولیس و تیم ملی  با اشاره به اهمیت یارگیری پرسپولیس در نیم فصل اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس در همه پست‌ها باید بازیکن بگیرد، درخط حمله ما نیاز به یک مهاجم سر زن داریم، با آمدن سروش رفیعی و مهدی ترابی مشکل خط میانی با وجود نفرات فعلی تا حدود زیادی برطرف می‌شود و در خط دفاع هم باید دو مدافع جای انصاری و ماهینی و همچنین یک دروازه بان جذب کنیم تا بیرانوند یک جانشین داشته باشد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۱۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا

یورگن لوکادیا از نظر فنی مهاجم خوبی بود اما حاشیه‌های خاص خود را داشت.

به گزارش مشرق، یورگن لوکادیا این روزها در تیم آموریبیتا که در دسته دوم اسپانیا بازی می‌کند نیمکت نشین شده و در ۶ بازی آخر این تیم فقط ۱۷ دقیقه مقابل لگانس بازی کرده که البته آنجا هم کاری از پیش نبرده است.

بی دلیل نبود که او می‌خواست دوباره به پرسپولیس برگردد و قرارداد ۱۸ ماهه ببندد تا هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم بابت فصل بعد دوباره پول خوبی بگیرد.

این مهاجم ۶ گل حساس برای پرسپولیس زده بود؛ اما این روزها دوران بدی را سپری می‌کند و حتی در تیم ته جدولی لیگ ۲ اسپانیا تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • خدا به مهاجم استقلال رحم کرد/ نزدیک بود یک بازیکن دیگر خانه نشین شود!
  • آمار عجیب مهاجم جنجالی پرسپولیس در اسپانیا
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • منافی: بازی هوشمندانه رمز برتری پرسپولیس برابر صنعت نفت است/ سرخپوشان وارد مسائل حاشیه‌ای نمی‌شوند
  • مساوی شدن ۸ بازی از ۱۰ دیدار هفته ۳۲ سری آ
  • اسدی: پرسپولیس به قهرمانی در آسیا نیازمند است/ امیدوارم خصوصی سازی در حد حرف نباشد
  • شادی جالب مهاجم استقلالی برابر یک پرسپولیسی!
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • خوردبین: این وصله‌ها به پرسپولیس نمی‌چسبد!