Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@03:33:28 GMT

هراس دشمنان از تجاوز به خاک ایران

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۱۲۵۶

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیرو های مسلح در مراسم یادواره شهدای بخش تسوج با بیان این مطلب گفت : انقلاب اسلامی هم اکنون در شرایط اقتدار قرار دارد و دشمنان جرات حمله به ایران را ندارند و این عزت در سایه ایستادگی و مقاومت مردم به وجود آمده است.
سردار حسن رستگار پناه افزود : قدرتهای استکباری با تمام توانایی‌ ها و تجهیزات از طریق تشکیل گروه‌ های داعش و تکفیری‌ها سعی در تضعیف روحیه بسیجی داشتند و با تشکیل 600 سازمان تکفیری در مناطق مختلف دنیا تلاش کردند با تفکر انقلاب اسلامی مبارزه کنند اما شکست سختی خوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه فرهنگ بسیج ، ایثار و شهادت‌طلبی را شهدا برای ما ترسیم کرده‌ اند اضافه کرد: مشکلات کنونی فقط با نگاه به درون و با تکیه بر تفکر بسیجی حل شدنی است و مسئولان باید به مردم و جوانان اعتماد داشته باشند و عرصه‌ های مدیریتی کشور را به جوانان واگذار کنند.
سردار رستگار پناه گفت : امام خمینی (ره) با تبعیت از مبانی توحیدی اسلام رسالت خود را با تشکیل بسیج که توده گسترده مردم را پوشش می‌داد انجام داد و بسیج شکل گرفت تا از اهداف مهم انقلاب حراست شود.
رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی ستاد کل نیروهای مسلح شهادت‌طلبی، شجاعت و شهامت را از شاخصه‌ های بسیج دانست و ادامه داد : آنچه باعث شد در هشت سال دفاع مقدس سربلند و پیروز باشیم روحیه شهامت و شهادت‌ طلبی بسیج بود.
وی حفظ و گسترش امنیت، تقویت روحیه ایثار و از خود گذشتگی،گسترش فرهنگ ناب محمدی و ایجاد آمادگی برای دفاع از هویت و موجودیت انقلاب اسلامی را از اهداف مهم تشکیل بسیج برشمرد و تصریح کرد : کسانی که در داخل کشور با بسیج دشمنی می کنند ظرفیت پذیرش اسلام را ندارند و در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اسلامی هر توطئه‌ ای را انجام دادند موفق نشدند.
رستگار پناه افزود : تا وقتی که پشت سر رهبر معظم انقلاب هستیم مشکلی برای این نظام ایجاد نخواهد آمد از این رو مسئولان باید با تبعیت از ولایت تلاش کنند با همکاری مردم از این مرحله عبور کنیم./0002

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دشمنان انقلاب تسوج رستگارپناه بسیج دولت ناکارامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۱۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت

تاکنون نزدیک به ۱۰۰ نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، عصر امروز سه شنبه، دومین جلسه هیات موسس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم با حضور تعدادی از منتخبان مجلس دوازدهم برگزار شد.

چه‌کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس رأی دهند؟

در این جلسه، مدعوین به ارائه نقطه نظرات خود درباره موضوعات مرتبط با مجلس دوازدهم پرداختند.

در پایان درباره هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی رای‌گیری شد و هیات 9 نفره‌ای انتخاب شد تا برای تدوین پیش‌نویس اساسنامه و مرامنامه و تدارک مقدمات برگزاری مجمع عمومی با حضور تمام منتخبین جریان انقلاب پس از برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس برنامه ریزی کنند.

گفتنی است تاکنون نزدیک به 100 نفر از منتخبان مجلس دوازدهم، برگه تشکیل فراکسیون انقلاب اسلامی را امضا کرده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شوراها رابط بین نظام، مردم و حاکمیت هستند
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند
  • شهادت‌طلبی از شاخصه‌های نیروهای نظامی ایران است
  • به اسم آزادی به کام برهنگی!
  • دشمن چگونه سعی در عرفی‌سازی بی‌حجابی در جامعه‌ دارد؟
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند