Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری فارس گفت: شیراز به عنوان شهر فرهنگی شناخته می شود و برنامه های کلانی هم در حوزه فرهنگ در این شهر رقم خورده است و با این همه القاب شهر شیراز، شایسته نیست که کتابخانه مرکزی این کلانشهر بلاتکلیف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، بتول معلم، در دومین جلسه انجمن کتابخانه های عمومی استان فارس به منظور بررسی مصوبه های جلسه پیشین و پیگیری چند دستورکار مهم همچون تعیین تکلیف زمین کتابخانه مرکزی شیراز، از بلاتکلیفی چند ساله مشخص شدن زمین کتابخانه مرکزی گلایه کرد و گفت: بحث کتابخانه مرکزی شیراز سه سال است که همواره در تمامی جلسات مطرح شده اما اتفاقی شایسته انجام نمی شود، شیراز به عنوان شهر فرهنگی شناخته می شود و برنامه های کلانی هم در حوزه فرهنگ در این شهر رقم خورده است و با این همه القاب شهر شیراز، شایسته نیست که کتابخانه مرکزی این کلانشهر بلاتکلیف باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل اجتماعی استانداری فارس، خواستار برگزاری جلسه‌ ‌ای با حضور مدیران کلیه دستگاه ‌های مسئول شد و ادامه داد: در این جلسه باید مشکلات یافتن زمین مناسب برای کتابخانه مرکزی بررسی شود، تا هرچه زودتر زمین مناسب مشخص شده و کلنگ کتابخانه مرکزی شیراز به زمین بخورد.

 

وی همچنین از پیگیری برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار و مدیران سازمان برنامه و بودجه برای تأمین بخشی از اعتبارات بازسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب خبر داد و در پایان هم از تلاش ‌های مجموعه کتابخانه های عمومی برای اجرای برنامه‌ های تاثیرگذار ترویج کتابخوانی در استان و همکاری در برگزاری کنگره صلح و سلامت قدردانی کرد.

 

گفتنی است پیگیری تحویل ساختمان اداری اداره کتابخانه های عمومی و بازسازی کتابخانه عمومی دستغیب از دیگر دستور جلسه های این نشست بود.

 

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشهد بسیج مقام معظم رهبری هفته بسیج زلزله کرمانشاه دزفول شیراز بیرجند زلزله خامنه ای کتابخانه مرکزی شیراز کتابخانه های عمومی فارس استانداری فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان

تین نیوز

به گزارش خبرنگار تین نیوز، روابط عمومی راه آهن اعلام کرد نقل قول ذکر شده از مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در پیامک ارسالی به همکاران خدماتی این شرکت، کذب بوده و بصورت خودسرانه ارسال شده است.

بنا به اعلام روابط عمومی راه آهن در روز برگزاری جلسه، تذکرات لازم به افراد خاطی هم بصورت شفاهی و هم مکتوب داده شده است.

شایان ذکر است پیش از این پیامک دعوت به جلسه با مدیرعامل شرکت راه آهن خطاب به کارکنان خدماتی این شرکت منتشر شده بود که محتوای آن، تهدید به برخورد جدی با افرادی بود که ممکن است در این جلسه حاضر نشوند.

 

  آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دبیرکل جدید اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌‌آموزان منصوب شد
  • دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان منصوب شد
  • جانعلی پور دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شد
  • ۲۸ پروژه نیمه‌کاره حوزه کتابخانه‌های عمومی در مازندران
  • سازمان اسناد ملی ایران به کتابخانه‌های آذربایجان‌غربی کتاب هدیه کرد
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد