Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک برزیلی سال گذشته زیر نظر مربی اسپانیایی خیلی کم بازی کرد.

طرفداری- لوکاس مورا، هافبک تهاجمی باشگاه تاتنهام امیدوار است که توانایی های خود را به اونای امری، سرمربی سابقش اثبات کند.

تیم های آرسنال و تاتنهام در هفته پیش رو دربی لندن را برگزار خواهند کرد. مورا که سال گذشته زیر نظر امری یک نیم فصل کار کرد و اکثر بازی ها نیمکت نشین بود، می خواهد در این دیدار توانایی های خود را به سرمربی سابقش اثبات کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از دیلی میل، هافبک برزیلی در این خصوص گفت:

من به توانایی ها و استعدادم باور دارم و تلاش می کنم تا آنها را با تاتنهام در زمین نشان دهم. 5-6 ماه آخری که در پاری سن ژرمن داشتم را فراموش کرده ام و می خواهم فقط در مورد 4 سال ابتدایی حضورم در آنجا بیندیشم که جام های زیادی بردم. سال گذشته نیز در مورد یادگیری و پیشرفت بود. اکنون قوی تر و با تجربه تر شده ام.

از مورا سوال شد که آیا امری در دوران حضورش در پاری سن ژرمن به او در خصوص نیمکت نشینی اش توضیح داده و هافبک برزیلی در پاسخ گفت:

خیر او چیزی نگفت. من باید به تصمیم مربی احترام می گذاشتم. می دانم که برای او تصمیم گیری سخت بود زیرا فقط می توانست 11 بازیکن را در ترکیب قرار دهد. نمی خواهم به عقب نگاه کنم. فقط به رو جلو نگاه می کنم و می خواهم پیروز شوم. علیه امری چیزی نمی گویم. به او احترام می گذارم و او مربی بسیار خوبی است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس