Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@10:12:48 GMT

فعالیت مترو و اتوبوس هماهنگ می شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۱۸۶۵

فعالیت مترو و اتوبوس هماهنگ می شود

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو اصفهان، علیرضا فاتحی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو اصفهان  اظهار کرد: در راستای سیاست‌های شهرداری اصفهان در زمینه سیستم یکپارچه حمل و نقل، پس از تکمیل خط یک مترو از شهرک قدس تا پایانه صفه با هماهنگی های درون سازمانی در شرکت واحد اتوبوسرانی، ساماندهی و بازنگری در شبکه خطوط اتوبوسرانی با هدف افزایش مسافران در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: در همین ارتباط با رویکرد دسترسی آسان برای مسافران اتوبوس و مترو تعدادی از مبادی خطوط اتوبوسرانی یعنی ایستگاههای پاسداران، شهید علیخانی، ۲۵ آبان، آزادی و دفاع مقدس به کنار ایستگاههای مترو منتقل شد. 

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو اصفهان اضافه کرد: حذف و کاهش خطوط موازی اتوبوس که از کارایی پایین تری برخوردار است نیز با همکاری‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در کریدورهای خیابان امام خمینی، خیابان کاوه و خیابان هزارجریب در دست اقدام است. 

فاتحی خاطرنشان کرد: پس از انتقال خطوط اتوبوسرانی به ایستگاه‌های مترو و همچنین سرویس دهی منظم و استاندارد همکاران در شرکت بهره برداری مترو، شاهد استقبال چشمگیر از طرف شهروندان برای استفاده از مترو در ماههای گذشته بوده ایم که این آمار  به بیش از ۶۵ هزار نفر در روز می رسد.

 

انتهای پیام/م

تعدادی از مبادی خطوط اتوبوسرانی به کنار ایستگاههای مترو منتقل شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مترو اتوبوسرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد

سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان امروز (چهارشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آئین احداث و بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان با اعتبار ۲۷۰ میلیارد تومان امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت _ در قالب سی‌ودومین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان در کارخانه کود آلی واقع در خیابان مشتاق سوم، بلوار رضوان آغاز شد.

پروژه‌های سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان شامل آغاز احداث مرکز جامع جمع‌آوری پسماند خشک و آغاز احداث کارخانه بازیافت نخاله‌های ساختمانی و بهره‌برداری از واحد تصفیه شیرابه پسماند شهری اصفهان است.

کد خبر 751638

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی مترو در ایام برگزاری نمایشگاه کتاب
  • واگذاری خدمات پس از فروش اتوبوس‌های برقی را به شرکت‌های داخلی
  • ورود ۱۵۰۰ دستگاه اتوبوس به تهران تا پایان شهریور | خدمات پس از فروش اتوبوس های برقی بر عهده شرکت های داخلی خواهد بود
  • سرانجام احداث پایانه و پارکینگ ورزشگاه تختی در خط ۷ مترو
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود