Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان موفق شد با غلبه بر تمامی حریفان خود بر سکوی قهرمانی مسابقات ارتش‌های جهان بایستد و نشان طلا را از آن خود کند. ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی ارتش‌های جهان 2018 در هشت وزن و دو گروه مردان و زنان از روز گذشته (پنجشنبه - 8 آذر ماه) به میزبانی ریو دو ژانیرو برزیل آغاز شد و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 58- و 80- کیلوگرم گروه مردان پیگیری شد که محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم و عرفان ناظمی در وزن 80- کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفتند.

محمد کاظمی، نماینده وزن دوم کشورمان در نخستین دیدار به مصاف «کارلوس رودریگوئز» از اکوادور رفت و 20 بر صفر به برتری رسید. وی در ادامه موفق شد «باراک الراشدی» از کویت را 20 بر صفر شکست دهد، سپس رو در روی «الکسی رودنیک» از روسیه قرار گرفت و 17 و بر 6 به برتری رسید تا به فینال راه پیدا کند.

تکواندوکار وزن 58- کیلوگرم کشورمان در فینال با «یوشوای لیانگ» چینی مبارزه کرد و 31 بر 26 پیروز شد و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را بر گردن آویخت.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی و علی نعیمی و جلال چروکی به عنوان مربی است. علی خلیلی نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.

جام‌جهانی تکواندو| شهرداری ورامین با شکست روسیه قهرمان جهان شد

 

انتهای پیام/ 

 

R1434/P1015145/S3,30/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مرحله مقدماتی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان از روز دوشنبه ۲۰ لغایت روز چهارشنبه ۲۹ فرودین ماه ۱۴۰۳ در سالن کروسیبل شهر شفیلد در کشور انگلستان برگزار شد و حسین وفایی با برتری در مقابل حریفانی از چین و هنگ کنگ جواز حضور در مرحله اصلی رقابت ها را کسب کرد.

در گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد آمده است: حسین وفایی نماینده شایسته اسنوکر کشورمان امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در مقابل ژیانگ ژون از چین به میدان رفت و موفق شد حریفه خود را با نتیجه ۱۰ بر ۵ شکست دهد. این دیدار در دو بخش و در ساعت های ۱۳:۳۰ و ۱۹:۳۰ برگزار شد که نهایت با برتری ملی پوش اسنوکر کشورمان به پایان رسید.

حسین وفایی از دور سوم مرحله مقدماتی مسابقات کار خود را آغاز کرد و در گام نخست در مقابل مارک ا فو به میدان رفت و در پایان موفق شد حریف هنگ کنکی را با نتیجه ۱۰ بر ۴ شکست دهد و به دور پایانی راه پیدا کند.

امیر سرخوش دیگر نماینده اسنوکر کشورمان در این رقابت ها بود که در دور نخست نتیجه را به حریف چینی واگذار کرد و از دور رقابت های مقدماتی کنار رفت.

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896531

دیگر خبرها

  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات قهرمانی جهان
  • مرادخانی: اسکیت هنری جای پیشرفت دارد/ آرزویم حضور روی سکوی قهرمانی جهان است
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی مسابقات اسنوکر قهرمانی جهان
  • راهیابی وفایی به مرحله اصلی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی ایرانیان جهان را به وجد آورد
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| قهرمانی مقتدرانه تیم ملی/کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • رستمی هم در کشتی فرنگی قهرمانی آسیا نقره ای شد
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ رستمی، اسماعیلی و ساروی در نیمه نهایی
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا؛ ده بزرگی و اسماعیلی به یک چهارم رسیدند