Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@04:43:23 GMT

اعلام نامزدهای کسب عنوان مرد سال فوتبال آفریقا

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۲۴۸۴

اعلام نامزدهای کسب عنوان مرد سال فوتبال آفریقا

به گزارش وانانیوز، 

کنفدراسیون فوتبال آفریقا (CAF) اسامی 34 کاندیدای کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا در سال 2018 را اعلام کرد که در این بین نام‌هایی همچون الکس ایووبی (نیجریه/ آرسنال)، حکیم زیاش (مراکش/ آژاکس)، کالیدو کولیبالی (سنگال/ ناپولی)، مهدی بن‌عطیه (مراکش/ یوونتوس)، محمد صلاح (مصر/ لیورپول)، نبی کیتا (گینه/ لیورپول)، پی‌یر امریک اوبامیانگ (گابن/ آرسنال)، ریاض محرز (الجزایر/ منچسترسیتی)، سادیو مانه (سنگال/ لیورپول)، وهبی خضری (تونس/ سن‌اتین) و ویلفرد زاها (ساحل عاج/ کریستال‌پالاس) دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسامی کامل نامزدهای مرد سال فوتبال آفریقا به شرح زیر است:

برنده عنوان مرد سال فوتبال آفریقا بر اساس آرای کمیته فنی و توسعه کنفدراسیون فوتبال آفریقا، روزنامه نگاران منتخب، سرمربیان تیم‌هایی که در مسابقات لیگ قهرمانان آفریقای جنوبی و جام کنفدراسیو‌های آفریقا به مرحله یک‌چهارم نهایی می‌رسند و سرمربیان و کاپیتان‌های 54 تیم‌ ملی عضو CAF انتخاب خواهد شد.

همچنین در بخش بهترین مربی سال در بخش مردان، نام اِروی رنار سرمربی تیم ملی فوتبال مراکش دیده می‌شود که در مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه تیم تحت‌هدایتش با نتیجه یک بر صفر مغلوب ایران شد.

مراسم معرفی بهتری‌های فوتبال آفریقا در تاریخ 8 ژانویه 2019 (18 دی) در شهر داکار، پایتخت سنگال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۲۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا

روزنامه ایران نوشت: امریکا روز گذشته به اطلاع دولت نیجر رساند که با درخواست این کشور غرب آفریقا مبنی بر خارج کردن هر چه سریع‌تر نیروهای نظامی‌اش از خاک نیجر موافقت کرده است.    این اقدام پیش از این با نظر منفی جو بایدن همراه شده و به خواسته وی از اجرای آن خودداری شده بود اما حالا که کاخ سفید تغییر رویه داده، آثار تبعی آن در مورد مسائل امنیتی خاورمیانه می‌تواند قابل ملاحظه باشد.    طبق گزارش واشینگتن پست، توافق امریکا موجب خروج بیش از هزار سرباز ویژه این کشور از خاک نیجر خواهد شد اما سؤال مهم‌تر منتج از این جابه‌جایی این است که سرنوشت پایگاه هوایی تعبیه شده امریکا در خاک نیجر چه خواهد شد.    اهمیت این موضوع زمانی بیشتر می‌شود که در نظر بگیریم بودجه احداث این پایگاه نظامی برای امریکا از  ۱۱۰ میلیون دلار هم فراتر رفته و فقط ۶ سال از ساخت این پایگاه می‌گذرد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • تنش سیاسی مراکش و الجزایر بخاطر پیراهن فوتبال!
  • جنجال در فوتبال آفریقا به خاطر طراحی یک پیراهن! + عکس
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • خواسته هواداران لیورپول: جرارد را بیاورید، نه زیدان!
  • تعامل با کشورهای آفریقایی اقتصاد استان یزد را تقویت می کند
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • خروج سربازان امریکایی از خاک نیجر در غرب آفریقا