Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-03-28@12:08:56 GMT

ریزش سقف بیمارستان در حال ساخت یاسوج

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۲۷۰۴

ریزش سقف بیمارستان در حال ساخت یاسوج

رئیس آتش‌نشانی یاسوج از آوار شدن سقف یک ساختمان در حال ساخت بیمارستان شهید بهشتی این شهر خبر داد.

«هاشم یوسفی» در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ساعت ۱۰ و ۴۱ دقیقه امروز جمعه، نهم آذرماه طی تماس تلفنی به ما گزارش شد که سقف یک ساختمان در حال ساخت بیمارستان شهید بهشتی یاسوج آوار شده و دو کارگر یاسوج زیر آوار گیر افتاده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: سه اکیپ از دو ایستگاه آتش‌نشانی در نخستین فرصت به محل حادثه رسیدند که کارگران مصدوم را نجات دادند و پس از بیرون آوردن از زیر آوار تحویل اوژانس شدند.

رئیس آتش‌نشانی یاسوج افزود: حال عمومی کارگران زیر آوار مانده مناسب بود.

یوسفی یادآور شد: تاکسی‌ها و شلوغی جلوی درب بیمارستان عملیات امدادرسانی را با کندی مواجه کرد که لازم است در این خصوص چاره‌اندیشی شود

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمباران سنگین جنوب لبنان توسط اسرائیل

آفتاب‌‌نیوز :

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع امنیتی لبنانی از شهادت ۷ نفر بر اثر بمباران مرکز اورژانس شهرک الهباریه در جنوب لبنان خبر داد.

این منابع تاکید کردند که جست و جو برای افراد مفقود در زیر آوار همچنان ادامه دارد.

انجمن امدادی لبنان در واکنش به این بمباران اعلام کرد که ما از مقامات لبنان می‌خواهیم اقدامات لازم را برای تعقیب جنایتکاران در دادگاه‌های بین المللی انجام دهند. این انجمن افزود: بمباران مرکز اورژانس جنایتی شنیع با نقض تمام معیار‌ها و نقض قوانین بین المللی است و ما متجاوزان را کاملاً مسئول می‌دانیم.

مرکز دفاع مدنی لبنان هم تاکید کرد جستجو برای یافتن مفقودین زیر آوار در پی حمله اسرائیل به الحبریه در جنوب لبنان ادامه دارد.

حمله اخیر یکی از سنگین‌ترین حملات رژیم صهیونیستی علیه لبنان طی شش ماه گذشته و از زمان عملیات طوفان الاقصی و تشدید تنش در مرز لبنان به شمار می‌رود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • لحظات نفس‌گیر نجات یک کودک از زیر آوار خانه‌ای در غزه + فیلم
  • ضرورت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • تامین هزینه‌های ساخت پارکینگ در منطقه ۶ تهران
  • اهمیت ساخت همراه‌سرا در نزدیکی بیمارستان‌های پایتخت
  • بمباران سنگین جنوب لبنان توسط اسرائیل
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تخت خوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • اتمام عملیات ساخت بیمارستان ۹۶ تختخوابی بافق تا نیمه اول امسال
  • نشت گاز در مهاباد ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • آبگرفتگی و سیل آبشار یاسوج/ رعایت نکردن حریم رودخانه خسارات به بار آورد+ فیلم