Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@01:31:45 GMT

محدوده شهر خلخال وسیع تر می شود

تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۷۴۲۸۰۳

محدوده شهر خلخال وسیع تر می شود

اردبیل - ایرنا - معاون امور عمرانی و برنامه ریزی فرماندار خلخال گفت: با اجرای طرح جدید تفصیلی و جامع خلخال ، محدوده این شهر به 800 هکتار می رسد.

به گزارش روز جمعه ایرنا ، رضوان صادقی در جلسه بررسی طرح جامع خلخال افزود: این طرح پس از تایید نهایی در شورای عالی معماری و شهرسازی کشور عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بدلیل محدودیت های در نظر گرفته شده در طرح تفصیلی قبلی این شهر که در سال 1382 تدوین و تهیه شده ، مشکلات متعددی در توسعه فضاهای مختلف شهری خلخال بوجود آمده بود که با عملیاتی شده طرح جدید بسیاری از این مشکلات از جمله محدودیت زمین برای ساخت و ساز ، تغییر کاربری های مختلف ، بازگشایی مسیرهای مسدود و اجرای خیابان ها و معابر جدید برطرف خواهد شد.
او اظهار داشت: تکلیف مناطق واقع در مبادی ورودی و خروجی شهر و مناطقی که مستعد تبدیل به سکونت گاه های غیر رسمی هستند در تدوین نهایی این طرح باید مد نظر قرار بگیرد.
وی همچنین افزود: با توجه به اینکه شهر خلخال یکی از مناطق هدف و مقصد گردشگران داخلی و خارجی است طراحی شهر بر اساس جمعیت ساکن و جمعیت شناور گردشگر طراحی و فضاهای مورد نیاز میهمانان و مسافران در طرح جامع و تفصیلی جدید لحاظ می شود.
به گفته صادقی ، توسعه صنعت گردشگری نیازمند توجه جدی مسئولان به سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش صنعت گردشگری بوده و دولت نیز به ایجاد زیرساخت های لازم از جمله اصلاح وضعیت معابر شهری و ایجاد امکانات رفاهی و تفریحی در مناطق نمونه گردشگری و تفرجگاه ها و جلب نظر سرمایه گذاران بخش خصوصی اقدام خواهد کرد.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي طرح جامع صادقي خلخال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مصطفی میرحسنی، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: این نرم‌افزار با خلاصه‌سازی هوشمندانه ویدیو‌های ضبط شده، نه تنها در زمان و هزینه‌ها، صرفه‌جویی قابل توجهی می‌کند، بلکه دقت و صحت بررسی را نیز به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. با توجه به مزایای منحصر به فرد این نرم‌افزار، ظرفیت صادرات آن به سایر کشور‌ها نیز وجود دارد.   وی در خصوص اهمیت خلاصه‌سازی ویدیو‌ها گفت: مسئله‌ای که اغلب در سازمان‌ها و ادارات با آن مواجه هستیم، این است که هنگام وقوع سرقت، کارکنان مجبور به بررسی دقیق ویدیو‌های ضبط شده توسط دوربین‌های نظارتی هستند. این کار که معمولاً ساعت‌ها یا حتی روز‌ها طول می‌کشد، بسیار خسته‌کننده و مستعد خطا است.   میرحسنی افزود: نرم‌افزار دانش‌بنیان ما با استفاده از هوش مصنوعی، می‌تواند تصاویر ویدیو در محدوده‌ای که توسط کاربر مشخص می‌شود را به طور دقیق بررسی کند. در عرض چند ثانیه، تمام اتفاقات مهم آن بازه زمانی شناسایی شده و از ادامه ویدیو صرف‌نظر می‌شود. در نهایت، ما یک ویدیوی خلاصه از محدوده مشخص شده توسط کاربر ارائه می‌دهیم که شامل تمام اتفاقات رخ داده در آن محدوده می‌شود.   این نرم‌افزار می‌تواند مدت زمان بررسی ویدیو را به طور قابل توجهی از یک شبانه‌روز به نیم ساعت کاهش دهد و کار را برای اپراتور‌ها بسیار ساده‌تر کند.   وی گفت: بزرگ‌ترین دستاورد این مجموعه دانش بنیان ، ساختار (الگوریتم)  اختصاصی این نرم‌افزار است. این الگوریتم با وجود انجام پردازش‌های پیچیده هوش مصنوعی، به سخت‌افزار قدرتمندی نیاز ندارد و به راحتی بر روی یک رایانه معمولی نیز قابل اجرا است.   علاوه بر این، قیمت نرم‌افزار ما در مقایسه با نمونه‌های مشابه در بازار بسیار پایین‌تر است.    

دیگر خبرها

  • کشف جسد مرد جوانی در محور پونل به خلخال
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • اگر اسرائیل حمله کند، تهران در سطحی وسیع‌تر حمله خواهد داد
  • ۳۳۲ واحد نهضت ملی مسکن در خلخال در حال اجراست
  • تحویل ۴ باب خانه محرومین در روستای خوجین خلخال
  • کاشت نهال در محدوده لندفیل سراوان رشت
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • بارندگی‌های شدید در هرمزگان؛ مسدود شدن دو محور در شرق
  • تولید نرم‌افزار خلاصه‌ساز ویدیو توسط دانش بنیان‌ها
  • مسدود شدن دو محور در شرق هرمزگان