Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)،واحدی،مدیر آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از تهیه چهار هزار شاخه گل برای توزیع در میان مردم و تزیین کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم  در 23 ربیع الاول خبر داد و گفت: نزدیک به یک تن شکلات با مشارکت خیرین تهیه شده که در قالب بسته‌های تبرکی در میان زائران و مجاوران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:370 خادم افتخاری و رسمی برای برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم بسیج می‌شوند.

مدیر آستان مقدس حضرت معصومه(س)   با اشاره به برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم در روز شنبه دهم آذرماه اظهار کرد: علاقمندان برای شرکت در این کاروان نمادین می‌توانند از ساعت هشت صبح در میدان معصومیه حضور یابند.

واحدی عنوان کرد: ساعت ۸:۳۰ دقیقه این کاروان نمادین از میدان معصومیه حرکت کرده و از بلوار آیت‌الله کاشانی، خیابان امام خمینی(ره)، میدان شهید آیت‌الله سعیدی، سه راه خورشید، چهار راه بازار و میدان آستانه عبور خواهد کرد و در پایان، مراسم بزرگداشت سالروز ورود ساعت ۱۰ در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر با مدیحه‌سرایی احمد واعظی برگزار می‌شود.

مدیر حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه ۳۷۰ خادم افتخاری و رسمی برای برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه سلام‌الله علیها به شهر قم بسیج می‌شوند، عنوان کرد: ۱۰۰ خادم خواهر و ۱۰۰ خادم برادر ویژه انتظامات، ۵۰ خادم ویژه خدمات سالمندان با ۵۰ ویلچر، ۷۰ خادم ویژه تشریفات و ۵۰ خادم ویژه انتظامات صحن امام رضا(ع) درنظر گرفته شده‌اند.

انتهای پیام/ش

ویژه برنامه های آستان حضرت معصومه به مناسبت سالروز ورود بانوی کرامت(س)

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۷۴۳۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • معرفی برگزیدگان جشنواره رشد در هرمزگان
  • رکوردشکنی فری استایل توسط بانوی ایرانی
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه(س) مشرف شد
  • رهبر شیعیان کشور مالی به زیارت حرم حضرت معصومه (س) مشرف شد
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • 900 برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور